کد خبر: ۴۱۷۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
به مناسبت فرا رسیدن ۲۸ آوریل، روز جهانی دامپزشکی:
«دکتر جانسون چیانگ» رئیس انجمن جهانی دامپزشکی، در پیامی فرا رسیدن روز جهانی دامپزشکی را تبریک گفت ...
 

حکیم مهر: «دکتر جانسون چیانگ» رئیس انجمن جهانی دامپزشکی، در پیامی فرا رسیدن روز جهانی دامپزشکی را تبریک گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جامعه دامپزشکان ایران، متن این پیام به شرح زیر است:

برای من به عنوان رئیس انجمن جهانی دامپزشکی، افتخار بسیار بزرگی است که با ارسال این پیام ویژه به جامعه دامپزشکی ایران در جشن روز جهانی دامپزشک 2018 در ایران مشارکت نمایم.

در سال 2000، جامعه جهانی دامپزشکی WVA آخرین شنبه آوریل را به به عنوان «روز جهانی دامپزشکی» در تقویم معرفی نمود.

در سال 2008، جامعه جهانی دامپزشکی و سازمان جهانی بهداشت دام OIE تصمیم گرفتند که جایزه ای را برای روز جهانی دامپزشکی جهت معرفی و تشویق تاثیرگذارترین طرح برای کمک های حرفه دامپزشکی به جامعه تخصیص دهند. این دو سازمان هر سال یک موضوع مرتبط با فعالیت های روز جهانی دامپزشکی را انتخاب می کنند.

موضوع جایزه روز جهانی دامپزشکی در سال 2018 نقش حرفه دامپزشکی در توسعه پایدار برای بهبود معیشت و امنیت غذایی با تاکید بر نقش حیاتی و کلیدی دامپزشکان در توسعه پایدار تولیدات دامی ، بهبود سلامت دام ،همچنین سلامت و رفاه انسان هاو محیط زیست ، و تضمین وجود منابع کافی برای نسل های آینده است.

با اجرای یک رویکرد بهداشت و سلامت، دامپزشکان با همکاری سایر متخصصان بهداشت در دستیابی به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل برای کاهش فقر، تضمین نبود گرسنگی، بهداشت مناسب و رشد اقتصادی، همکاری می کنند.

من تمایل دارم مراتب صمیمانه ترین تهنیت خود را به دامپزشکان، دانش آموزان، معلمان و بسیاری از افراد دیگر در حوزه دامپزشکی در ایران که در فعالیت های روز جهانی دامپزشکی در سال جاری مشارکت نموده اند، اعلام نمایم. برای همه شما در این روز یک رویداد بسیار موفق را آرزو دارم.

 

دکتر جانسون چیانگ

رییس انجمن جهانی دامپزشکی

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
ایشان از وضعیت بدبختی دامپزشکان و امار بالای بیکاری دامپزشکی اطلاع دارن در ایران
نظر شما
ادامه