کد خبر: ۴۱۷۳۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر علیرضا اکبرشاهی» افزود: صدور مجوز جوجه‌ریزی، ثبت واکسن‌ها، صدور مجوز پایان دوره، صدور گواهی حمل پایان دوره و مواردی از این دست را به بخش خصوصی واگذار خواهیم کرد ...
 

حکیم مهر: اعتبار و دامنه واگذاری مسئولیت ها و اقدامات فنی به مسئولین فنی و بهداشتی واحدهای پرورش طیور افزایش خواهد یافت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از رادیو صنعت طیور ایران، «دکتر علیرضا اکبرشاهی» مدیرکل دفتر طیور سازمان دامپزشکی کشور با اعلام این خبر افزود: در تلاشیم تا دامنه مسئولیت این نیروهای متخصص را در مزارع پرورش طیور بیشتر کنیم و در حال دنبال نمودن برنامه ای هستیم که به موجب آن و همزمان با ایجاد ساختار در سیستم های GIS  سازمان دامپزشکی کشور، صدور مجوز جوجه ریزی، ثبت واکسن ها، صدور مجوز پایان دوره، صدور گواهی حمل پایان دوره و مواردی از این دست را به این بخش واگذار کنیم و بخش دولتی در این فرآیند، نقشی نظارتی را ایفا نماید.

وی در خصوص نگرانی برخی از تولیدکنندگان مبنی بر تردد این نیروهای متخصص در مزارع گفت: بحث تردد و رفت آمد به سیستم های قرنطینه ای و برنامه های امنیت زیستی برای هر واحد پرورش باز می گردد و آن دسته از اقداماتی که بصورت استاندارد برای تردد بازدیدکنندگان ضروری به این واحدها مد نظر می باشد همانند گرفتن دوش، تعویض لباس و پاپوش، عدم ورود تجهیزات غیرضروری بازدیدکنندگان و مواردی از این دست، بایستی برای مسئولین فنی نیز اجرا گردد.

مدیر کل دفتر طیور سازمان دامپزشکی کشور در پایان اذعان نمود: در این مسیر، نظام دامپزشکی بر سوابق شغلی و امتیازات این مسئولین فنی نظارت خواهد داشت و نظارت فنی را بخش حاکمیتی انجام می دهد. گرچه ما مسئولین خطیری را به این نیروها واگذار نموده ایم و اعتباری کافی را برای آنها لحاظ کرده ایم، اما در صورت اثبات تخلف این افراد در دادگاه های بدوی، کد فعالیتی آنها باطل خواهد شد و عملاً دسترسی شان به سیستم قطع خواهد گردید.

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
اقای دکتر زحمت میکشین بخش دولتی فقط شونه خودشو از زیر بار مسیولیت ها خالی کنه و زحمت نکشن بقیه زحمتها رو مسیولین فنی بهداشتی میکشن/و البته مسیول فنی ها شرمنده الطاف و حمایتهای بخش دولتی در قبال کارفرما هستن
دکتر حسن پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
مگر به مسئولین فنی مرغداریها پول می دهند ؟
نیروزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
مگر مرغداري ها جای با حساب و کتابی هستند.
در نظام دامپزشکی ......... به دامپزشکان می گویند پولی که شما می گیرید از لحاظ شرعی اشکال دارد چون ما راضی نیستیم.
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
0
0
................... یه خورده سنجیده عمل کنید و بیمه ها رو کار امد کنید همین
دکتر بابک
|
Germany
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
0
0
با تشکر . لازم است به مسئولین فنی بهداشتی بها و مسئولیت بیشتری داده شود و یک جایگاه برایش تعریف شود تا مرغدار حس خنثی برایش نداشته باشد. واین ذهنیت در مرغدار باید جا به افتد که بدون دامپزشکی پرورش طیور تداوم نخواهد داشت و بر عکس .دالای لاما رهبر تبتی ها حرف خوبی میزند اگر چیزی را از دست دادی درس گرفتن از ان را از دست نده . ......... فاجعه ۹۶ برای همه درس عبرتی شد که هرکداممان در جایگاه خودمان نقش مان را درست انجام ندهیم همه ضرر میکنیم .
نظر شما
ادامه