کد خبر: ۴۱۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

 حکیم مهر - پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام دامپزشکی نوشت : همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، ثبت نام از متقاضیان سفر تخصصی، زیارتی مکه ، مدینه و جده را  آغاز کرد.
این تور که با شرایطی ویژه طراحی شده، علاوه بر زیارت خانه خدا و اماکن متبرکه امکان بازدید از مراکز صنعتی و تخصصی دام و طیور در شهرهای مکه، مدینه و جده را نیز به زوّار می‌دهد.
اخذ روادید وبیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، اقامت در بهترین هتل‌های مکه- مدینه و جده، همراهی پزشک، همراهی مترجم جهت عقد قراردادهای تجاری (هزینه این امر به عهده مسافر می‌باشد)، همراهی راهنما، همراهی کارشناس توریستی و مذهبی، صبحانه، ناهار، شام (با آشپزی ایرانی) و بسیاری ویژگی‌های دیگر از خدمات این تور تخصصی، زیارتی است.
ارائه اصل گذرنامه، سه قطعه عکس 3*4 یکسان، کارت واکسیناسیون هپاتیت و منژیت، ارائه کپی کلیه صفحات شناسنامه در مورد افرادی که پاسپورت همراهان انفرادی دارند و واریز هزینه تور به حساب شماره  0205721095005 به نام صندوق تعاون و رفاه از مدارک مورد نیاز و همراه شدن با کاروان سفر تخصصی، زیارتی مکه، مدینه و جده است.

تور 15 روزه بازدید از تاسیسات کشتارگاهی و مراکز صنعتی ، چاپخانه قرآن در شهرهای مکه، مدینه و جده
خدمات: اقامت در هتل ، ترانسفر فرودگاهی ، گشت ، اخذ روادید  و بیمه مسافرتی ، صبحانه، ناهار ، شام ، همراهی مترجم جهت عقد قراردادهای تجاری ، همراهی پزشک، همراهی مدیر ، همراهی راهنما، همراهی کارشناس توریستی و مذهبی
مهلت ثبت نام:
نظر به اینکه ظرفیت محدود به 200 نفر می باشد اولویت ثبت نام بر اساس تاریخ واریز وجه و تکمیل پرونده بوده بدیهی است بعد از تکمیل ظرفیت تور مبالغ دریافت شده از پرونده های ناقص یا دیر ارسال شده پس از گذشت 10 روز از تاریخ اعزام تور مسترد می‌گردد.

شرایط لغو سفر از  طرف مسافر:

چنانچه همسفری قبل از سفر اقدام به لغو تور نماید با شرایط ذیل تسویه حساب می‌گردد:
1-     ارسال فکس و درخواست لغو سفر از طرف مسافر
2-     قبل از مرحله صدور  ویزا مبلغ 5 میلیون ریال کسر و مابقی پس از 10 روز مسترد می‌گردد.
3-     پس از مرحله صدور ویزا مبلغ 10 میلیون ریال کسر و مابقی پس از 10 روز مسترد می‌گردد.
4-     پس از رزرو هواپیما مبلغ 13 میلیون ریال کسر و مابقی پس از 10 روز مسترد می‌گردد.
5-     پس از رزرو هتل مبلغ 15 میلیون ریال کسر و مابقی پس از 10 روز مسترد می‌گردد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 61061108 و 61061127  و جهت کسب شماره شناسه با شماره تلفن 61061101 تماس حاصل نمایید.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرید
|
-
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
0
0
خسته نباشید خوب بود
نظر شما
ادامه