کد خبر: ۴۱۷۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر



رئيس سازمان دامپزشكي كشور به همراه مدیرکل دامپزشکی استان زنجان و رئیس اداره دامپزشکی شهرستان خرمدره از مجتمع کشت و صنعت دشت خرم دره بازدید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان زنجان، «دکتر علیرضا رفیعی پور» در بازدید از گاوداری مجتمع کشت و صنعت دشت خرم دره با اشاره به موفقیت‌های این مجموعه در بحث صادرات گفت: این موفقیت به دلیل مدیریت علمی و فنی دقیق در مجموعه است.

وی افزود: امروزه تغییرات اقلیمی پیام آور این موضوع است که در زمینه‌های مختلف دامداری باید هوشمندانه‌تر عمل کنیم.

دراین بازدید محمدباقر حاج کاظمی مدیر کل دامپزشکی استان زنجان ضمن ارائه گزارش از روند عملیات واکسیناسیون، تست سل و بروسلوز در این واحد گفت: با اقدامات پیشگیرانه اداره دامپزشکی شهرستان خرمدره از سال 83 تا کنون هیچگونه بیماری واگیرداری در این مجتمع مشاهده نشده است.

طی این بازدید از واحد‌های پرورش تلیسه و پرورش گاوشیری بازدید به عمل آمد و کارشناسان هر بخش توضیحاتی پیرامون وضعیت موجود از جمله تعداد دام موجود، میزان تولید شیر، عاری بودن گله از بیماری‌های واگیر‌دار عفونی، صادرات دام همچنین اهداف پیش رو ارائه نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان زنجان، در حال حاضر واحد گاوداری مجتمع کشت و صنعت دشت خرم دره با ظرفیت 7100 رأس و تولید روزانه 120 تن شیر یکی از مدرن‌ترین گاوداری‌ها در سطح کشور می باشد که فرآورده‌های لبنی آن به استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قزوین، همدان، آذربایجان شرقی کرمانشاه و خارج از کشور صادر می‌شود.


 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
0
1
سلام
این بازدید، چه کارایی داشت!
ناشناس
|
Finland
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
0
0
کارایی این بازدید آشنایی مسئولین محترم با صنعت دامپروری در یک نگاه بود !!
ناشناس
|
Canada
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
0
0
تشکرازرئیس سازنان دامپزشکی ودرودبرمدیرکل دامپزشکی استان زنجان همچنین دربحث درگیربه آنفلوانزاحداقلترین درگیری راداشته است.
نظر شما
ادامه