کد خبر: ۴۱۷۷۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
سرپرست پژوهشگاه رویان:
رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: این آمادگی را داریم تا در راستای توسعه علم، دستیابی به آمار و اطلاعات جدید و کارهای تحقیقاتی با پژوهشگاه رویان همکاری داشته باشیم ...



حکیم مهر: رییس سازمان دامپزشکی کشور در بازدیدی از پژوهشگاه رویان گفت: سازمان دامپزشکی این آمادگی را دارد تا در راستای توسعه علم و دستیابی به آمار و اطلاعات جدید و همچنین انجام کارهای تحقیقاتی با این پژوهشگاه همکاری داشته باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علیرضا رفیعی پور» در جریان بازدید و دیدار با رییس پژوهشگاه رویان، با بیان اینکه سازمان دامپزشکی کشور نیازمند توسعه کارهای تحقیقاتی خود است، اظهار کرد: دو موضوعی که امسال به طور ویژه و خاص روی آن تمرکز کرده ایم مباحث آموزش، تحقیقات و اقتصاد صنعت دامپزشکی است.

وی افزود: همکاران ما در سازمان دامپزشکی برای پیشبرد اهداف در 365 روز سال فعال بوده و تنها بحثی که می توان اعلام کرد این سازمان در آن ضعیف عمل کرده موضوع تحقیقات و آموزش است که به نظر می رسد وجود چنین مراکزی همچون پژوهشگاه رویان بتواند در حل این مشکل تاثیر گذار باشد.

در ادامه، «دکتر قاسم رضائیان زاده» معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور گفت: همکاری با پژوهشگاه رویان و گام برداشتن در حوزه توسعه آموزش و تحقیقات موضوعی است که معاونت تشخیص توجه زیادی به آن دارد، لذا از هم اکنون آماده تبادل اطلاعات با پژوهشگاه رویان هستیم.

وی با بیان اینکه توسعه تحقیقات می تواند در روند کاری ما نیز بسیار تاثیر گذار باشد، اظهار کرد: تلاش و هدف سازمان دامپزشکی کشور این است که با ارتقا سطح آموزش و تحقیقات بتواند کارها و برنامه های خود را در سطح بالاتری انجام دهد.

«دکتر عبدالحسین شاهوردی» سرپرست پژوهشگاه رویان نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه سازمان دامپزشکی کشور گفت: سلامتی جامعه را باید از دامپزشکی شروع کنیم، چراکه سلامت غذایی وابسته به وجود دامپزشکی است.

وی با ابراز تمایل برای افزایش همکاری با سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد: پژوهشگاه رویان این آمادگی را دارد تا در حوزه تحقیقات، کمک رسان سازمان دامپزشکی کشور باشد؛ البته پژوهشگاه نیز نیازمند کمک سازمان دامپزشکی است که امیدواریم به این موضوع نیز توجه شود.

سرپرست پژوهشگاه رویان با اشاره به اقداماتی که تاکنون توسط پژوهشگاه رویان در حوزه دامپزشکی صورت گرفته است، گفت: کارهای متعددی در این حوزه انجام شده که می توان به انجام کارهای تحقیقاتی در حوزه خوراک دام و ایجاد بانک سلول های دامی اشاره کرد اما این پتانسیل وجود دارد تا با کمک سازمان دامپزشکی فعالیت ها در این حوزه را افزایش دهیم.


 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
2
0
دامپزشکی مرده، خدا رحمتش کنه. دانشگاه ازاد ..... کشتش. قاتل هم داره ازادانه میگرده، اما چون پدر نداره دامپزشکی، کسی پیگیرش نیست ...........
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
1
دکتر رفیع پور را چه زمانی میشود در سازمان دامپزشکی ملاقات کرد !!!؟؟؟ ماشاله همه جا هستند !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
1
0
واقعا دامپزشکی مرده.باید دنبال قاتلینش بگردیم.
نظر شما
ادامه