کد خبر: ۴۱۷۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

جلسه گردهمایی و هم اندیشی دامپزشکان کلینیسین با اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی درمانگاه های دامپزشکی استان اصفهان در تاریخ 10/2/97 در محل سالن اجتماعات ترویج مرکز تحقیقات و منابع کشاورزی استان اصفهان برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر، در این جلسه ابتدا «دکتر پریشانی» رئیس انجمن صنفی درمانگاههای دامپزشکی استان اصفهان ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشمار درمانگران این استان در جلسه و پیگیری مطالباتشان، اظهار داشت: این حضور پرشمار و پرشور، کار را برای هیئت مدیره انجمن سخت تر و پراهمیت تر خواهد کرد.

وی سپس گزارشی از عملکرد سه ساله انجمن صنفی و جلسات برگزار شده از سوی هیئت مدیره انجمن صنفی در سطح استان و کشور ارایه نمود.

در ادامه، دکتر پریشانی به تاسیس کانون انجمن صنفی کلینیسین های کشور با همکاری انجمن صنفی استان های دیگر کشور اشاره کرده و از حاضرین تقاضا نمود، در انتخابات شوراهای نظام استان پویا و بانشاط شرکت کنند.

پس از آن، «دکتر بهروز کبیری» دبیر انجمن صنفی درمانگاههای دامپزشکی استان اصفهان به تشریح عملکرد انجمن و پیگیری های این انجمن در طول سه سال گذشته پرداخت.

این عضو کمیته مشورتی سازمان دامپزشکی کشور، سپس از اعلام آمادگی معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی، سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی کشور در همکاری با درمانگران استان و تلاش در جهت پیگیری مطالبات صنفی آنها پرداخت.

دکتر کبیری اعلام کرد: ارکان حاکمیت متولی این حرفه تمایل زیادی برای حل مشکلات پیرامون درمانگران را دارد، ولیکن پس از ابلاغ دستورالعمل یا نامه به استان، این نوع ابلاغ ها بین اداره کل دامپزشکی و شورای نظام استان متوقف یا به نحوی دیگر عمل می شود.

وی ابراز امیدواری کرد تا با این تغییر نگرش حاکم بر مدیریت دامپزشکی استان و خارج شدن آن از شکل دستوری و نزدیک شدن به مدل مشورتی و مدنظر قرار گرفتن اولویت ها، قوانین و دستورالعمل سازمان دامپزشکی، احقاق حقوق و منافع افراد فعال در صنوف مختلف این حرفه، بخصوص درمانگران استان که حقوقشان سال ها مورد اجحاف قرار گرفته بود، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.

وی در پایان از حضور پرشور کلینیسین های استان اصفهان در این جلسه قدردانی کرد.

در ادامه «دکتر شریفیان» از کلینیسین های بنام و پرسابقه استان در بخش طیور و از اعضای هیئت مدیره این انجمن به پویا بودن اعضای صنف و پیگیری بیشتر آنها در رابطه با مسائل و مشکلات صنف درمانگران پرداخت و پس از تشریح انتخابات شورای نظام استان، از آنها دعوت به حضور فعال و درخورِ استان اصفهان نمود.

پس از آن، اعضای شرکت کننده در جلسه شامل «دکتر زمان مقدم» عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد، «دکتر اثنی عشر» پیشکسوت درمانی در بخش طیور، «دکتر ترکان» عضو هیئت علمی دانشکده دامپزشکی شهرکرد و متخصص دام کوچک، «دکتر روغنی» از پیشکسوتان درمان و مایه کوبی استان و «دکتر حسنیان» پیشکسوت فعال در حوزه دامهای بزرگ، به ایراد سخنانی در رابطه با صنف درمانگران استان پرداختند‌.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
به خاطر اینکه نظام دامپزشکی استان فقط به فکر داروخانه داران است ما کلینیسین ها مجبوریم خودمان به فکر خودمان باشیم و امیدی به نظام نداریم
نظر شما
ادامه