کد خبر: ۴۱۷۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر



«دکتر ورمقانی» در پی سفر به بانه، رئیس جدید شبکه دامپزشکی این شهرستان را معرفی کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، در این سفر که معاون سلامت اداره کل دامپزشکی کردستان دکتر ورمقانی را همراهی می کرد، ابتدا در محل فرمانداری شهرستان بانه، و در ملاقات با فلاحی فرماندار شهرستان، مدیر کل دامپزشکی کردستان با قدردانی از حمایت‌ها و دلسوزی‌های فرماندار و تشکر از زحمات و پیگیری‌های شبانه روزی سرپرست قبلی شبکه، «دکتر بحری» رئیس جدید شبکه را معرفی نمود.

فلاحی ضمن تاکید بر عملکرد مناسب دامپزشکی کردستان گفت: بخصوص در زمینه مهار و مبارزه با بیماری‌های دامی در منطقه، افزود که دامپزشکی کردستان به همت دکتر ورمقانی تعریف جدیدی از ارائه خدمات به مردم و دامداران انجام داده و به انجام کارهای اداری صرف بسنده ننموده بلکه شیوه عملیاتی و میدانی را به روستائیان و دامداران ارائه نموده که موجب رضایتمندی درصد بسیار بالایی از آنان را بدنبال داشته که به‌نوبه خود از دکتر ورمقانی بواسطه‌ی چنین مدیریتی قدردانی می‌نمایم.

در ضمن حکم انتصاب دکتر بحری رئیس شبکه دامپزشکی بانه توسط فرماندار اهدا شد. در ادامه و در محل شبکه دامپزشکی بانه و با حضور همکاران بخش دولتی و غیر دولتی مراسم مشابه‌ای انجام شد.

گفتنی است دکتر بحری از فرزندان معظم شهدا بوده و بیش از این معاونت شبکه دامپزشکی سقز را عهده‌دار بوده است.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
1
2
از روابط عمومي دامپزشكي استان كردستان انتظار بيشتري داشتم.چرا به هيچ وجه ذكري از نام مدير قبلي دامپزشكي شهرستان بانه نشده است.ظاهرا سالها ايشان منشا خدماتي بوده كه جناب فلاحي فرماندار شهرستان به اين خدمات اشاره نموده ودامپزشكي را بسيار مثبت ارزيابي كرده است.
نظر شما
ادامه