کد خبر: ۴۱۸۲۹
 

 «دکتر غلامرضا کاتب» عضو هیئت رئیسه مجلس و نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان، از خدمات دامپزشکی در سال 96 تقدیر نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان، «دکتر محمد سعیدی» مدیر کل دامپزشکی استان به اتفاق هیئت همراه، با دکتر غلامرضا کاتب عضو هیئت رئیسه مجلس و نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، دکتر سعیدی گزارشی از اقدامات و عملکرد اداره کل دامپزشکی استان را در سال 96 ارائه و مسائل و مشکلات مرتبط با دامپزشکی در سطح استان و شهرستان را بیان نمود.

در ادامه، دکتر کاتب ضمن تقدیر از خدمات انجام شده دامپزشکی در سال 96 و سنوات گذشته، از اقدامات موثر این مجموعه در میزان صادرات فراورده های خام دامی تحت نظارت دامپزشکی استان تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه افزود: اهمیت جایگاه دامپزشکی در خدمت رسانی به جامعه بر کسی پوشیده نیست و به واسطه همین اقدامات، جایگاه دامپزشکی بسیار رفیع تر از گذشته شده است و با استمرار تلاش و افزایش گستره خدمت رسانی به عموم جامعه به ویژه بهره برداران و تولید کنندگان عزیز بیش از پیش در سیاست های توسعه و چشم اندازهای استانی و ملی دیده شود.

 
 
نظر شما
ادامه