کد خبر: ۴۱۸۳۲
 

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت: دادگاه تجدید نظر استان قزوین 2 تن از متخلفین در عرصه تهیه و توزیع گوشت و مرغ را به دلیل عرضه گوشت مرغ غیر قابل مصرف به 6 ماه حبس تعزیری محکوم کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، «دکتر مهدی مهرزاده» افزود: متصدیان کلیه مراکز عرضه فرآورده های خام دامی ملزم به رعایت ضوابط بهداشتی دامپزشکی بوده و در صورت تخلف به دلیل تهدید علیه بهداشت عمومی و سلامت جامعه به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی تصریح کرد: در پی بازرسی های به عمل آمده از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، دو تن از متخلفین به دلیل قطعه بندی و تهیه شنیسل غیرمجاز مرغ در مکان غیربهداشتی و عرضه محصولات فله بدون مشخصات، به 6 ماه حبس محکوم شدند.

دکتر مهرزاده تاکید کرد: کلیه مراکز توزیع گوشت قزمز و سفید می بایست تحت نظارت دامپزشکی و با رعایت ضوابط بهداشتی به عرضه فرآورده های خام بپردازند چرا که در صورت تخلف، سلامتی آحاد جامعه را نشانه رفته و موجب خسارات جبران ناپذیری خواهند شد که در همین راستا اداره کل دامپزشکی متخلفین را شناسایی و به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

 
 
نظر شما
ادامه