کد خبر: ۴۱۸۳۳
 

رئیس انجمن علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات گفت: از زمان شکل گیری انجمن تاکنون، هدف تاسیس جایگاهی برای رفع نیاز دانشجویان بوده که عادت کنند فقط برای شرکت در کلاس‌ها به دانشگاه مراجعه نکنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری دانشجو، «دکتر محمد نعیم آبادی» رئیس انجمن علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه علوم و تحقیقات در خصوص فعالیت های این انجمن گفت: انجمن علمی در تاریخ ۳ آبان ماه ۹۶ بر اساس مصوبات شورای مرکزی، پیشنهادات دانشجویان، حمایت دانشگاه و همکاری دیگر ارگان‌ها انجمن علمی دانشکده دامپزشکی تشکیل شد و تاکنون بالای ۳۸۰ نفر از دانشکده عضو انجمن شده‌اند و پیش بینی‌ها بر این اساس است که تا پایان آبان ماه به ۵۰۰ عضو برسد.

وی در ادامه گفت: دانشجویان براساس علاقه مندی‌های خود در قسمت‌های مختلف مانند کارگاه‌های علمی، کارگاه‌های اجرایی، گرافیک و پژوهش در انجمن در حال فعالیت هستند.

نعیم آبادی عنوان کرد: در حال حاضر مجوز‌های لازم برای برگزاری کارگاه به علت تغییراتی که در دانشگاه رخ داده صادر نشده است، انجمن قبل از سال ۹۷ درخواست مجوز داده، اما طبق وعده‌ها امسال مجوز صادرخواهد شد در این زمینه هماهنگی‌هایی با اساتید جهت امکانات و کلاس شده است.

وی در خصوص فعالیت‌هایی که تاکنون این انجمن انجام داده است، اظهار کرد: برگزاری کارگاه، بازدید علمی و همکاری در برگزاری چندین کنگره ملی، تاسیس کانال تلگرام و بلاگ تخصصی انجمن، طراحی ویژه نامه دامپزشکی (دامپزشکی نو) از جمله فعالیت‌های انجمن علمی دانشکده دامپزشکی بوده است.

نعیم آبادی در خصوص هدف انجمن عنوان کرد: از زمان شکل گیری انجمن تاکنون هدف تاسیس جایگاهی برای رفع نیاز دانشجویان بوده که عادت کنند فقط برای شرکت در کلاس‌ها به دانشگاه مراجعه نکنند و با فعالیت‌های رشته‌های خود آشنا شوند و توانایی‌های خود را در زمینه مقاله نویسی، پوستر، سخنرانی بسنجند و متوجه شوند که رشته درسی خود فایده‌های دیگری هم دارد که باید به صورت عملی با آن آشنا شوند.

وی در ادامه گفت: در شورای مرکزی هر هفته دانشجویان پیشنهادات خود را مطرح می‌کنند تا راه حل‌هایی جهت رفع نیاز‌ها اندیشیده شود.

وی در خصوص برنامه‌های آینده این انجمن گفت: پیشنهاد یک مدرسه تابستانه برای دانشگاه داده شده، اما با توجه به اینکه اولین تابستان بعد از برگزاری انتخابات است و فعالیت عقب افتاده هم داریم، اینکه چه زمانی عملی باشد مشخص نیست، اما از هدف‌های انجمن علمی دامپزشکی است.

 
 
نظر شما
ادامه