کد خبر: ۴۱۸۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار میزبان دو تن از استادان انجمن خوشنویسان ایران بود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسکانیوز، «ابراهیم صباغی» و «تقی گلپایگانی» استادان و مدرسان انجمن خوشنویسان ایران به دعوت «دکتر سروش یوردخانی» رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در این دانشکده حضور یافتند و در کارگاه خوشنویسی، بداهه نویسی حضوری به مناسبت تکریم مقام معلم شرکت کردند.

در این کارگاه یک روزه ابراهیم صباغی، استاد و مدرس و تقی گلپایگانی، فوق ممتاز و مدرس انجمن خوشنویسان ایران بیش از 50 اثر هنری خوشنویسی تحریر کردند که از سوی دانشجویان به مناسبت گرامیداشت هفته معلم به استادان این دانشکده اهداء شد.

این کارگاه که با استقبال استادان، دانشجویان و کارکنان دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار مواجه شد استادان خوشنویسی متن های مورد نظردانشجویان جهت تقدیم به استادان را با خط نستعلیق تحریر و تحویل استادان می گردید.

ابراهیم صباغی و تقی گلپایگانی استادان و مدرسان انجمن خوشنویسان ایران در شهرستان گرمسار تاکنون صدها هنرجوی خوشنویسی از مقدماتی تا ممتاز را تربیت کرده و در راستای گسترش و اعتلای فرهنگ و هنر ایرانی گام برداشته اند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانشجو سابق...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
چه میگذره اونجا؟!؟!؟!
دیر یا زود مشخص میشه
نظر شما
ادامه