کد خبر: ۴۱۹۱۲



نشست شوراي هماهنگي مديران دامپزشكي سراسر كشور صبح امروز به ميزبانی اداره كل دامپزشكي استان فارس در شيراز آغاز به كار كرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومي سازمان دامپزشكي كشور، در اين نشست دو روزه مسايل مربوط به حوزه‌هاي معاونت بهداشت و پيشگيري، تشخيص و درمان و همچنين مديريت و منابع انساني مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

در نشست مرتبط با معاونت بهداشتي و پيشكيري كه صبح امروز برگزار شد، مباحثي از جمله برنامه سازمان دامپزشكي در خصوص واكسيناسيون و تامين واكسن در سال ٩٧، صادرات و بررسي مسايل و مشكلات آن و همچنين برنامه‌ها و سياست‌هاي دفتر نظارت بر بهداشت عمومي در سال ٩٧ مورد بررسي قرار گرفت.

در بخش دوم اين گردهمايي كه در حوزه معاونت تشخيص و درمان برگزار شد، سياست‌هاي اجرايي مركز تشخيص در سال ٩٧ و نقش ادارات كل در آن بيان و شيوه‌نامه جديد در خصوص موضوع بند ج ماده دو قانون افزايش بهره‌وري بخش كشاورزي تبيين شد.

در نشست عصر امروز مباحثي از جمله بودجه سال ٩٧ و همچنين شرايط احراز سمت‌هاي مديريتي در سال ٩٧ مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

اين نشست دو روزه فردا پنجشنبه با ارايه گزارش در خصوص عملكرد و انجام فعاليت‌هاي شاخص استان سمنان ادامه مي‌يابد و در نهايت با پوشش و پاسخ و جمع‌بندي رييس سازمان دامپزشكي كشور به پايان مي‌رسد.


نظر شما
ادامه