کد خبر: ۴۱۹۲

حکیم مهر -  رئیس سازمان دامپزشکی کشور ، روز عید سعید قربان از مرکز عرضه بهداشتی دام زنده واقع در حکیمیه تهران بازدید کرد که با حواشی جالب زیر همراه بود :

 

پیش از ورود دکتر دستور ، ابتدا دکتر رحمان میرزایی رئیس شبکه دامپزشکی تهران همراه با دکتر مسعود چاووشی در این مرکز حضور یافتند.

 

برخلاف سال گذشته که ناهیدی (رئیس اداره روابط عمومی سازمان دامپزشکی) و دکتر تبرایی (مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی) از این مرکز بازدید کرده بودند و البته صرفاً به صرف چای و شیرینی اکتفا نموده بودند این بار از چای و شیرینی برای مسئولین خبری نبود!

 

دکتر دستور همراه با دکتر فرجی مدیرکل دامپزشکی استان تهران ، دکتر باباخانی مدیر حراست اداره کل دامپزشکی استان تهران، دکتر خانقاهی و دکتر سواری به ترتیب معاون و کارشناس دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی و فاطمه زارعان رئیس اداره آموزش و روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران به این مرکز وارد شد.

 

هنگام فیلمبرداری یکی از همراهان دکتر دستور از بازدید وی ، برخی از مردم با صدای بلند از فیلمبردار می‎خواستند اعتراض آنان را هم ثبت کند که اینکار هم با اصرار آنان بعضاً انجام شد. جالب آنکه برخی از این اعتراضات نظیر قیمت فروش گوسفند زنده متوجه شهرداری بود که مردم به دلیل عدم اطلاع آن را به مسئولین سازمان دامپزشکی منعکس می‎کردند.

 

برخی از اطرافیان دکتر دستور وقتی صدای برخی از این اعتراضات بلند شد که البته چندان هم ناخوشایند و یا با فریاد همراه نبود در صدد دور نمودن وی از آن محل بودند!

 

بیژن ناهیدی رئیس اداره روابط عمومی سازمان دامپزشکی که در اغلب سفرهای استانی همراه اصلی دکتر دستور بوده در این بازدید جای خود را به فاطمه زارعان رئیس اداره آموزش و روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران داده بود. هر چند دلیل حضور وی بیشتر به دلیل بازدید دکتر فرجی مدیرکل دامپزشکی استان تهران به نظر می‎رسید.

 

مسئول اکیپ دامپزشکی مستقر در مرکز در گزارشی که به دکتر دستور ارائه نمود از بی‌نظمی و معطل ماندن مردم در صف طولانی پرداخت هزینه و عدم در نظرگرفتن جایگاه مناسب برای معاینه دامپزشک انتقاد کرد.

 

مسئولین همراه دکتر دستور از فیلمبردار و خبرنگار برنامه در شهر (شبکه پنج سیما) خواستند تا مقابل قربانگاه و محل فعالیت دامپزشکان با رئیس سازمان دامپزشکی مصاحبه کند و پس از آن هم مصاحبه‎ای برای دکتر فرجی مدیرکل دامپزشکی استان تهران و دکتر میرزایی رئیس شبکه دامپزشکی تهران تدارک دیدند.

 

دکتر لطفی‎‌زاده (مدیرمسئول حکیم مهر) که در طرح نظارت بهداشتی شرکت داشت ، اقدام به مصاحبه با مسئولین آنهم با کت و شلوار مقابل محل انجام فعالیت دامپزشکان را توهین به همکاران خود و سبب بهره‎برداری رسانه‎ای یکسویه دانست و با اصرار از خبرنگار برنامه تلویزیونی (در شهر) خواست با دکتر محمد حسن ابراهیمی مسئول اکیپ دامپزشکان آن مرکز مصاحبه کند که این کار خوشبختانه انجام شد تا زحمات دامپزشکان آن مرکز هم انعکاس یابد.

 

 

نظر شما
ادامه