کد خبر: ۴۱۹۲۹
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
رئیس سازمان دامپزشكی كشور:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» افزود: مدیران و مسئولین سازمان دامپزشکی باید از مرحله مسئولیت گفتاری عبور کرده و از ایده‌های راهبردی منطبق با واقعیات و شواهد عینی و عملی استفاده كنند ...
 

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشكی كشور گفت: امروزه در شرایط کنونی کشور، مدیران و مسئولین سازمان دامپزشکی از مرحله مسئولیت گفتاری عبور کرده و باید در راستای تحقق اهداف سازمان دامپزشکی کشور و منافع ملی در حوزه صیانت از سرمایه دامی، بهداشت و سلامت فرآورده های دامی، از ایده های راهبردی منطبق با واقعیات و شواهد عینی و عملی استفاده كنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان فارس، «دکتر علیرضا رفیعی پور»  امروز در دومین روز جلسه شورای هماهنگی مدیران کل دامپزشکی در استان فارس، تصریح كرد: مدیران اجرایی سازمان دامپزشکی کشور باید در جهت تسهیل و روان سازی فعالیت های قشر تولیدکننده، اعم از روستایی و عشایری، آستین همت را بالا زده و با افتخار و در سایه ایمان و وجدان کاری نیازهای آنان را تامین و برآورده كنند.

وی با بیان اینكه با توجه به کمبود نیرو در سازمان دامپزشکی کشور نسبت به جذب نیرو پیگیری های لازم در حال انجام است، اظهار كرد: در دو استان خراسان رضوی و استان گیلان در مبحث آنفلوانزای فوق حاد پرندگان موفقیت چشمگیری بدست آورده ایم که این موفقیت حاصل همکاری تمامی دستگاه های مرتبط بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی همچنین با توجه به اهداف مهم این سازمان و نقش مهم برنامه های مطالعات راهبردی نسبت به همکاری بیشتر با مراکز تحقیقاتی تاکید ویژه كرد.

دکتر رفیعی پور به سرمایه گذاری بیشتر در حوزه IT  و ارتقاء سامانه های استانی تاکید كرد و افزود: حوزه فعالیت های روابط عمومی در انعکاس اخبار و اقدامات دامپزشکی  در راستای اهداف سازمانی بسیار حائز اهمیت است كه باید به آن توجه شود.

همچنین در این جلسه «دکتر سعیدی» مدیرکل دامپزشکی استان سمنان در خصوص عملكرد و انجام فعالیت های شاخص استان سمنان به ارائه گزارش پرداخت.

سپس «دکتر مهدی قاسمی» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در خصوص سیاست های این سازمان مطالبی را عنوان کرد.

در ادامه «دکتر یعقوب مهندس» مدیرکل دامپزشکی استان فارس از نگاه مثبت و همکاری قوه قضائیه، استانداری، جهاد کشاورزی و فعالان حوزه تولید در این استان قدردانی و تشکر به عمل آورد.

در پایان نیز رئیس سازمان دامپزشکی کشور پس از نشست خبری با اصحاب رسانه از بخش های مختلف فنی و اداری این اداره کل بازدید و از نزدیک با همکاران و مراجعه کنندگان دیدار کرد.

 
 
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
دکتر بدون آشنا و پارتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
0
0
آقای دکتر اگر شما واقعاً دنبال جذب نیرو هستید افرادی را که در چهارمین آزمون استخدامی از مرحله کتبی قبول شده بودند با یک مصاحبه عقیدتی و حراستی اگر مشکلی نداشتند جذب سازمان دامپزشکی می کردید. جای این افراد خالی می شد بخش خصوصی یک نوری دیده می شد همانگونه که سازمان پرستاری این گونه نیروهای مورد نظرش را می گیرد. نه اینکه یک آزمون استخدامی نیروی مورد نیاز 2 الی 3 نفر تهداد شرکت کنندگان 3000نفر. عاقبت کار هم همه ناراضی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
0
0
حرف ها و صحبت ها بسیار زیبا و دلنشین.... اما کجاست ذره ایی عمل و اقدام درست و صحیح؟؟؟
جناب دکتر ، لطفاً قبل از جذب نیرو برای سازمان دامپزشکی،در حفظ، نگهداری، تشویق، دادن انگیزه و حمایت همه جانبه از نیروهای موجود اقدام فرمائید.
نیروها و پرسنلی که انگیزه ها و امید خود را برای بکار گیری تمام تلاش خود در عرضه خدمت در دامپزشکی از دست داده اند.
بطور یقین اگر فضای حاکم بر سازمان دامپزشکی تغییر نکند، جذب نیرو و افزایش پرسنل مشکلی را برطرف نخواهد کرد.
سیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
0
0
در پاسخ به آقای ناشناس عرض می شود چون بدون زحمت وبه راحتی به این جایگاه رسیده اید حال کردن ندارید .اگر شب بیداری می کشیدید مطالعه می کردید از آزمون کتبی قبول می شدید در مصاحبه تخصصی به ناحق دوست شما را که چون نیروی طرحی در اداره دامپزشکی است برداشتند هیچ وقت این گونه صحبت نمی کردید ....
خدا ازشان نگذرد کسی که حق زن و بچه مرا پایمال کرد .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
0
0
آقای ریس شما که ازعهده پرداخت حقوق حداقلی برای شاغلین برنمی آیید جذب نیرو چه معنی دارد پس واگذاری وظایف به بخش خصوصی چه می شود ۸۰ درصد وظایف قابل واگذاری هستند باجذب آقا زاده ها درقالب ماده ۸۸ چیزی حل نمی شود جز چند .................. مهندس دامپروری درواحد مبارزه جذب شده!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
0
0
مدیران اجرایی سازمان دامپزشکی کشور باید در جهت تسهیل و روان سازی فعالیت های قشر تولیدکننده، اعم از روستایی و عشایری، آستین همت را بالا زده و با افتخار و در سایه ایمان و وجدان کاری نیازهای آنان را تامین و برآورده كنند.

... به عمل کار براید، به سخن دانی نیست


در دو استان خراسان رضوی و استان گیلان در مبحث آنفلوانزای فوق حاد پرندگان موفقیت چشمگیری بدست آورده ایم که این موفقیت حاصل همکاری تمامی دستگاه های مرتبط بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.

...... شب دراز است و قلندر بیدار

حوزه فعالیت های روابط عمومی در انعکاس اخبار و اقدامات دامپزشکی در راستای اهداف سازمانی بسیار حائز اهمیت است كه باید به آن توجه شود.

.... جانا سخن از زبان ما می گویی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
0
0
از کجا میدانید کسی که طرحی بوده به ناحق انتخاب شده؟ سر مصاحبه اش حضور داشتید؟ یا برحسب حدس و گمان تهمت میزنید. سازمان دامپزشکی اگر بخواهد این حرف ها را نشنود باید کل شرکت کننده ها را قبول کند که شدنی نیست
کارشناس
|
-
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
0
ضمن تشکر از جنابعالی،
1) آقای دکتر سطح بهره وری از نیروهای موجود سازمان کم است. از کارکنان حنی متخصصین امر بعلل مختلف کم استفاده می شود و یا اینکه خودشان را کمتر مورد مشارکت و درمعرض قرار میدهند. به نظرم اگر سازمان درتوزیع مناسب نیروی انسانی خود مطالعه و ارزیابی جامع و منصفانه ای داشته باشد و همچنین راه های کاهش انگیزش مشارکت همکاران را آسیب شناسی و برطرف نماید می تواند از قدرت بی نظیری برخوردار شود.
البته با تجربه اندکی که دارم بیشتر سهم این نقیصه مربوط به سازمان است که بصورت یک سنت درآمده است، که با تعویض رییس سازمان یک عده خودشان را جلو می اندازند و اتفاقا همین افراد تلاش می کنند یک عده دیگر مد نظر خود را با اعمال نفوذی که بدست می آورند به عقب برانند. استحضار دارید که اساس مدیریت برمی گردد به توان رییس برای استفاده حداکثری از نیروی انسانی دراختیار بعنوان محور توسعه سازمان.
2) بازنگری در انجام وظایفی که درطی گذشت زمان، اندک اندک به وظایف اصلی سازمانی وصله خورده است و امروز سازمان در برابر آنها بیعلت مسئول و پاسخگواست به میزان زیادی از نیاز به نیروی انسانی را کاهش می دهد.
3) وگذاری بسیاری از خدمات تصدیگری و حتی حاکمیتی خود به شرکت های ممیزی و خدمات دامپزشکی تحت نظارت سازمان در یک جریان رقابتی، می تواند هم ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان و هم کاهش هزینه های جاری سازمان و هم کاهش رخداد بیماری ها را بهمراه داشته باشد.
درغیر اینصورت چنانچه 10 برابر ظرفیت کنونی نیرو جدید استخدام کنید بازهم یک سازمان پرادعا، پرمسئولیت، کم اثر و درنهایت مقصری خواهیم داشت.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
0
از اقای دکتررفیعی پور خواهشمند است پیگیری بفرمایند چرا کسانی با مدارک بالاتر در ازمون شرکت کرده وقبول شده وهم اکنون مشغول به کار هستند چرا همکاران کارگزین سازمان و همکاران ادارات ومدیران از این موضوع چشم پوشی کردند عاجزانه تقاضا دارم پیگیری بفرمایید چرا با مدرک بالاتر اجازه شرکت داده شد ....؟
ناشناس
|
United States of America
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
0
مگر سازمان دامپزشکی چه وظایف خطیری دارد که نیاز به جذب نیرو داشته باشد . بیش از نیم قرن است که در برابر دو بیماری سل و بروسلوز ناتوان بوده و هر روز با اپیدمی بیماری جدیدی روبرو هستیم . لمپی اسکین و تب برفکی و آنفلوآنزا جولان میدهند و روز بروز دامداران برای تهیه واکسن و داروهای موثر و مطابق تکنولوژی روز دنیا ناتوانتر میشوند. بهتر نیست بجای هزینه کردن برای جذب نیروهای ناکارامد و پشت میزنشین فکری به حال واکسنها و داروهای بی خاصیت بکنید و تکنولوژی تولید واکسن و دارو را سر و سامان بدهید . بخش خصوصی را تقویت کنید و کار را به کاردانش بسپارید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
0
0
وقتی مجلس حقوق را بدون درنظرگرفتن مدرک افزایش می دهد حفوق دکتر وراننده همسان می شود دکتر بودن چه مفهومی دارد
نظر شما
ادامه