کد خبر: ۴۱۹۴۶



مدیرکل دامپزشکی استان تهران از آغاز طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان تهران، «دکتر سید اصغر برائی‌نژاد» مدیر کل دامپزشکی استان تصریح کرد: در ماه رمضان کلیه مراکز عرضه مواد خام دامی تهران توسط بازرسان دامپزشکی تحت نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: از 27 اردیبهشت و در دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر در طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در ماه مبارک رمضان، کلیه مراکز عرضه مواد خام دامی توسط بازرسان دامپزشکی بازرسی می‌شوند.

دکتر برائی نژاد هدف از این بازدید‌ها را بررسی کیفیت بهداشتی مواد خام دامی و رعایت دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی در زمینه حمل، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در مراکز عرضه و اطلاع‌رسانی عمومی و آشنایی مردم استان با ضوابط مذکور دانست و گفت: 43 اکیپ بازرسی ثابت و سیار در سطح استان برای کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در ماه مبارک رمضان تجهیز شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح از کلیه مراکز عرضه مواد خام دامی از قبیل قصابی‌ها، مرغ‌فروشی‌ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی، سردخانه‌ها، کشتارگاه‌های دام و طیور و کارگاه‌های بسته‌بندی این فرآورده‌ها بازرسی انجام می‌گیرد.

دکتر برائی نژاد در پایان از مردم استان درخواست کرد ضمن تهیه این فرآورده‌ها از مراکز معتبر و مجاز، در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از طریق تلفن 1512 و تلفن‌های 4-44787542 به بازرسان اداره دامپزشکی اطلاع دهند تا برخورد مقتضی در این رابطه صورت گیرد.








نظر شما
ادامه