کد خبر: ۴۱۹۶۳



مراسم تکریم و معارفه رییس شورای نظام دامپزشکی استان خراسان رضوی با حضور رییس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی کشور برگزار و «دکتر مجید کوشکی» به عنوان رییس جدید شورای نظام دامپزشکی استان خراسان رضوی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر احمد شریعتی» رییس سابق شورای نظام دامپزشکی استان خراسان رضوی در این مراسم گفت: استان خراسان رضوی دارای حدود 15 میلیون واحد دامی،16 کشتارگاه طیور ،30 کشتارگاه دام و بیش از 100 میلیون قطعه جوجه ریزی است و می توان گفت که سالانه حدود 10 درصد تولیدات و جمعیت دامی کشور در استان خراسان رضوی شکل می گیرد.

دکتر شریعتی که در حال حاضر مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی است با بیان اینکه شورای نظام دامپزشکی استان در حال حاضر دارای 2700 نفر است؛ افزود: حدود 10 سال مسئولیت نظام دامپزشکی را با فراز و نشیب های گوناگونی عهده دار بودم و برخی بخشنامه‌های دست و پاگیر و نظرات گاها متضاد سبب کندی حرکت ما می شد اما با تمام این احوال این اطمینان را می‌دهم که کم نگذاشتیم اگر چه دستاوردها با ایده‌آل‌های ما فاصله زیادی داشت.

وی ضمن بیان اینکه، در بخش دامپزشکی اگر نقش دامپزشکی در هر زمانی کم رنگ دیده شده ضربه از همان نقطه وارد شده است، گفت: 4حلقه نظام دامپزشکی، اداره کل، موسسه رازی، و دانشکده در استان فعال هستند و ارتباط مطلوبی با هم دارند و این از جمله نقاط قوت دامپزشکی در استان است.

وی در ادامه گفت: در حوزه آموزش قریب به 10 هزار نفر را آموزش دادیم و تلاش کردیم از بهترین اساتید از اقصی نقاط ایران استفاده کنیم و در حوزه‌های ارتباطی تعاملات مناسبی را برقرار کردیم چرا که اعتقاد دارم دامپزشکی به وحدت نیاز دارد و همیشه سنگ صبور همکاران بودیم.

وی در خاتمه صحبت‌های خود افزود: در موضوع مواد 2 و 5 خوب عمل کردیم و حدود 5000 پروانه از سال 93 صادر کردیم.

در پایان این مراسم، لوح تقدیر از طرف رییس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران به دکتر احمد شریعتی اهدا و از زحمات وی طی دوران تصدی ریاست شورای نظام دامپزشکی استان قدردانی کرد و دکتر مجید کوشکی به عنوان رییس جدید این شورا معرفی شد.




نظر شما
ادامه