کد خبر: ۴۲۰۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

تشكیل شورای ملی روابط عمومی های دامپزشكی استانها منجر به اثربخشی و كارایی روابط عمومی های سراسركشور می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشكی كشور، «مهندس زارعان» در آستانه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی ها در جمع مدیران روابط عمومی ادارات كل استانها در همایش سالانه این گروه در استان یزد گفت : روابط عمومی استان های كشور به پنج منطقه تهران، خراسان رضوی، فارس، آذربایجان شرقی و كرمانشاه تقسیم بندی شده و رؤسای هر منطقه به مدت یك سال مسئولیت هر منطقه را عهده دار خواهند بود .

مهندس  زارعان ادامه داد: سازمان دامپزشكی كشور برای روابط عمومی هر استان شرح وظایف جداگانه ای به شرح ذیل مترتب است:

- روابط عمومی استان تهران: در زمینه پوشش روابط عمومی الكترونیك و آرشیو و مستندات

- روابط عمومی استان كرمانشاه: در زمینه پژوهش، افكارسنجی، نظارت و برنامه ریزی

- روابط عمومی خراسان رضوی: در حیطه اطلاع رسانی از طریق رسانه ها و ارتباطات

- روابط عمومی آذربایجان شرقی: در حوزه تبلیغات، انتشارات، توانمندسازی و ارتقای روابط عمومی ها

- روابط عمومی استان فارس: در زمینه مناسبت ها، مراسم، نمایشگاه و ایده های نو

همچنین وی  در خصوص ارزیابی عملكرد سال ٩٦عنوان كرد: ارزیابی عملكرد فرایندی است كه از رهگذر آن برنامه ها اهداف و رویكردهای سازمان از لحاظ كیفی و كمی مورد راستی آزمایی قرار گرفته، همینطور به بازخورد این فعالیت ها پرداخته می شود .

مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشكی كشور تصریح كرد: ارزیابی عملکرد، این امکان را به مجموعه سازمان دامپزشكی می‌دهد که با اصلاح و بهره‌گیری از تجارب گذشته و اتخاذ شیوه‌های نوین، زمینه بهبود کارآمدی و ارتقاء عملکرد سیستم را فراهم كند .

مهندس زارعان همینطور در خصوص ارزیابی عملکرد عنوان كرد: تحلیل کمی و کیفی، شناسایی نقاط ضعف و قوت روابط عمومی ها و ارائه راهکار جهت بهبود وضعیت و افزایش مشارکت کارگزاران در حیطه روابط عمومی ها در جهت تحقق شعار سال در سازمان دامپزشکی را می توان جزو اهداف این ارزیابی قلمداد كرد .

مهندس زارعان بیان کرد: موضوع توجه به ذینفعان یکی از مهمترین نکاتی است که باید در حوزه یاد شده تقویت شود، لیكن موضوع موصوف می‌تواند به عنوان یک مزیت رقابتی موجب رشد و تعالی روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور شود، از طرفی سبب تسهیل در انجام مأموریت‌های سازمانی و افزایش تعامل سازمان با ذینفعان گردد .

مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور گفت: محورهای ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور با موضویت شعار سال محقق می‌شود، لذا محورهای تخصصی این ارزیابی شامل اطلاع رسانی از طریق رسانه، تبلیغات، انتشارات، ارتباطات، روابط عمومی الکترونیک، مراسم و مناسبت ها، برنامه ریزی و ارزیابی فعالیت‌های مستندسازی و آرشیو سمعی و بصری همچنین لزوم توجه به  پژوهش، افكارسنجی و ایده‌های نو می باشد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
روابط عمومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
بهتر بود شورای ملی با عضویت مسئولین روابط عمومی با سابقه تشکیل شود نه براسای منطقه بندی که برای مدیران کل تشکیل شده
نظر شما
ادامه