کد خبر: ۴۲۰۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور در جمع گردهمایی مسئولین شبکه های دامپزشکی استان گفت: فعالیت ها و اقدامات دامپزشکی بسیار گسترده است اما دامپزشکی ناشناخته و مهجور مانده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نیشابور، «مهندس شیبانی» افزود: تامین غذای سالم بسیار مهم می باشد و فعالیتهای دامپزشکی در زمینه پیشگیری از بیماریهای دام و طیور در دامداریها و روستاها قابل تقدیر است که باعث حفظ اشتغال و افزایش تولیدات دامی سالم می شود.

«دکتر شریعتی» مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی نیز ضمن تقدیر از فرماندار نیشابور گفت: حمایت های مسئولین عالی دولت پشتوانه و باعث دلگرمی نیروهای دامپزشکی ست که برای ریشه کنی و پیشگیری از بیماریها در تمام اوقات شبانه روز فعالیت می کنند.

دکتر شریعتی همچنین افزود: نیشابور یکی از شهرهای مهم گردشگری و مسافرپذیر است که نظارت بر مواد پروتئینی و گوشتی باید با حساسیت زیاد انجام گردد.

مدیر کل دامپزشکی استان یادآوری کرد: با حمایت های مسئولین استان آنفلوانزای فوق حاد پرندگان مهار شد و از بروز خسارت به روستائیان و مرغداران جلو گیری بعمل آمد.

«دکتر سلیمانی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نیشابور نیز ضمن تشکر از حمایتهای فرماندار در اختصاص بودجه در سال 96 برای خرید سموم ضد انگل از ایشان درخواست کرد با توجه به کمبود اعتبار برای خرید سم ضد انگل امسال نیز برای مبارزه با تب کریمه کنگو اعتباری را به دامپزشکی شهرستان اختصاص دهند.

در پایان این مراسم به خاطر حمایتهای فرماندار از دامپزشکی برای کنترل بیماری آنفلوانزای پرندگان لوح تقدیر با امضاء استاندار خراسان رضوی به ایشان تقدیم گردید.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
این کمکها خوبه حکم صدقه برای انجام وظیفه داره انشالله برین از بالا کار رو درست کنین
نظر شما
ادامه