کد خبر: ۴۲۰۰۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

هرگونه فروش دارو بدون نسخه دامپزشک ممنوع می باشد و بامتخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی قاینات، «دکتر رضا محمودی زاوه» سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان در جمع همکاران بخش خصوصی اظهار نمود: دامپزشکان در راستای حمایت از تولید و با ایجاد زیرساختهای بهداشتی مناسب برای صنعت دامپروری از طریق کنترل بیماری‌ها، نقش مهمی در ایجاد نظام دامپروری قوی و نظامند ایفا می‌کنند و در پیشگیری و کنترل بسیاری از بیماری ها همراه با مجموعه دولتی هستند.

دکتر محمودی عنوان کرد: باید خدمات در بخش خصوصی با کیفیت قابل قبول به بهره برداران این حوزه عرضه شود و هماهنگی و همکاری بین بخش دولتی و خصوصی بیشتر شود تا بتوان اهداف عالیه سازمان دامپزشکی که همان امنیت و سلامت فراورده خام دامی می باشد محقق شود.

محمودی بیان داشت: فروش دارو بدون نسخه در داروخانه‌ها ممنوع بوده و باید با تجویز نسخه دامپزشک اقدام به فروش دارو نمایند.

وی همچنین افزود: همکاران محترم کلینیسین از تجویز بی رویه و بیش از حد آنتی بیوتیک پرهیز کنند تا بتوان تا حدودی از خود درمانی دامداران کم شود که بواسطه این مقاومت آنتی بیوتیکی و بلا بودن میزان آنتی بیوتیک در گوشت و شیر کاهش خواهد یافت. بخشی از درمان خودسرانه که توسط دامداران بوجود می آید بخاطر در دسترس بودن دارو می باشد که انشالله با تعاملی که بین داروخانه و کلینسین بوجود می آید، در راستای این مهم قدم برداشته شود.

در این جلسه همکاران بخش خصوصی به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و انتظارات خود از مجموعه دولتی در راستای حمایت از بخش خصوصی پرداختند و دکتر محمودی نیز توقعات و انتظاراتی که از همکاران شاغل در بخش خصوصی در راستای ثبات شغلی و جایگاه دامپزشکی داشتند را بیان نمودند.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
فقط شعار میدین ۰ اون از اجرایی شدن ماده ۱۹ که نتونستین اینم از برخورد با داروخانه ها۰ من مطبمو بخاطر همین قضیه بستم۰ کاری کردید که دامدار و مرغدار فقط داروخانه رو میشناسه۰ چه دامهایی که بخاطر همین قضیه تلف شدن زبون بسته ها۰ مگه بدون معاینه میشه دارو تجویز کرد !!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
سوال :فروش دارو بدون نسخه خارج از داروخانه چطور ؟!!!!ایا اقای رئیس شبکه فکری هم برای فروش دارو خارج از زنجیره توزیع فرموده اند؟ یا فقط با کسانی که بطور قانونی بفروش دارو اشتغال دارند می خواهند برخورد کنند؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
بهتره همه چی ازپایه شروع شه
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
من آنم که رستم بود پهلوان!
نظر شما
ادامه