کد خبر: ۴۲۰۰۷
 

سرپرست دانشکده محیط زیست از برگزاری کارگاه آموزش تربیت مربی در این دانشکده خبر داد و گفت: کارگاه آموزشی دو روزه تربیت مربی با موضوع دامپزشکی در دانشکده محیط زیست آغاز شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، «اسکندر امیدی‌نیا» اظهار کرد: این کارگاه آموزشی که با حضور جمعی از کارشناس استانی متخصص حوزه محیط طبیعی در دانشکده آغاز شده است در ادامه سلسله کارگاه های آموزشی برگزار می‌شود که از سوی سازمان محیط زیست وظیفه اجرای آن برعهده دانشکده محیط زیست گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: در این کارگاه مباحثی مانند‌ اهمیت طب حفاظت و اجرای دستورالعمل‌ها و برنامه پیشگیری و کنترل بیماریها در حیات وحش، آشنایی با ضرورت پیشگیری از بیماری ها در حیات وحش و قوانین و مقررات مربوطه، نحوه شناسایی، پیشگیری و مقابله با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و سایر بیماریهای مهم پرندگان وحشی در حیات وحش و همچنین آشنایی با نحوه پیشگیری و کنترل مهمترین بیماریهای واگیر دامی در حیات وحش ارائه می‌شود.

امیدی‌نیا با اشاره به اینکه در خلال این کارگاه نشست های مشورتی میان کارشناسان حاضر برگزار می شود افزود: جمع بندی نظرات و پیشنهادات جهت تهیه و تدوین مطالب آموزشی برای آموزش محیط بانان در رابطه با پیشگیری و مبارزه با بیماریها در حیات وحش از مهمترین موضوعاتی است که در این کارگاه به صورت ویژه ای روی آن تمرکز خواهد شد.

سرپرست دانشکده محیط زیست گفت: در این کارگاه 5 مدرس با تجربه برای تدریس دعوت شده‌اند که در روز دوم به «آموزش روش تدریس» برای شرکت‌کنندگان در دوره خواهند پرداخت.

گفتنی است هفته گذشته کارگاه آموزشی تربیت مربی با موضوع دانش حقوقی نیروهای اجرایی محیط زیست به میزبانی دانشکده محیط زیست برگزار شد.

 
 
نظر شما
ادامه