کد خبر: ۴۲۰۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

دانشگاه شهرکرد با مرکز سلامت حيوانات و گياهان انگلیس همکاری علمی پژوهشی می کند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما، سرپرست معاونت پژوهش و فناوري دانشگاه شهرکرد گفت: از اولويت هاي آموزشی دانشگاه شهرکرد تبادل استاد و دانشجو با دانشگاه های خارجي است.

 «دکتر رضا خوش سیر» در نشست هم اندیشی معاونت پژوهش و فناوري دانشگاه شهرکرد با رئیس بخش ويروس شناسي آژانس بهداشت حيوانات و گياهان  APHA ويبريج انگلستان، افزود: يكي از روش های توسعه فعالیت های بین المللی برای دانشگاه شهرکرد، استفاده از ظرفيت و توان دانشگاه در رشته هايي نظير دامپزشكي است.

وی گفت: در این راستا فرصت های مطالعاتي بيشتري در دانشگاه های خارج به استادان اختصاص می یابد و علاوه بر این در قالب نشست، كارگاه و اجراي طرح های تحقيقاتي با اساتيد دانشگاه های خارجي و مؤسسات پژوهشي همكاري صورت می گیرد.

دستجردي رئیس بخش ويروس شناسي مرکز بهداشت حيوانات و گياهان ويبريج انگلستان هم با اشاره به زمینه های همكاري قبلي مرکز سلامت حيوانات انگلستان با دانشگاه شهركرد پرداخت و بر ادامه فعالیت‌های آن مركز با دانشگاه شهركرد تأکید کرد.

دكتر اكبر مهدي زاده آمادگي مرکز بهداشت حيوانات و گياهان ويبريج انگلستان را به منظور فراهم سازی فرصت هاي مطالعاتي برای اساتيد و دانشجويان اعلام کرد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر راغب
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
0
0
احسنتم
درود بر شما
موفق باشید
اینجور کارها به صدتا همایش روابط عمومی و مصاحبه و تبلیغات می ارزه
خدا قوت
نظر شما
ادامه