کد خبر: ۴۲۰۴۰



در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل و مسئولین فنی شرکت‌های پخش استانی دارو و واکسن در سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی استان همدان تشکیل شد، نواقص و ایرادات سیستم توزیع دارو و واکسن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، «دکتر امیرحسین مکاری بهار» معاون سلامت این اداره کل در این جلسه ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، الزامات رعایت موارد موازین قانونی توزیع دارو و واکسن توسط شرکت‌های پخش استانی را متذکر شد.

وی افزود: با توجه به اینکه شرکت‌های پخش استانی دارو و واکسن یکی از بازوهای دامپزشکی در تأمین امنیت سلامت جامعه می‌باشند، رعایت اصول و موازین قانونی در رسیدن به اهداف دامپزشکی را بسیار مؤثر دانست.

دکتر مکاری بهار اظهار داشت: همانطوریکه وجود داروهای مورد نیاز دامداران در استان مورد توجه است، رعایت قوانین نیز از الزامات بوده و شرکت‌های پخش استانی می‌توانند با مورد توجه قرار دادن این قوانین، دامپزشکی را بیشتر یاری دهند.

در ادامه این جلسه دکتر کامران درخشنده، رئیس اداره تشخیص و درمان این اداره کل ضمن اشاره به نواقص و ایراداتی که در سیستم توزیع دارو و واکسن احصاء گردیده، راه‌های رفع این ایرادات را به سمع شرکت‌های پخش استانی دارو و واکسن رساند.

در این جلسه مدیرعامل شرکت های پخش استانی دارو و واکسن نیز مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

در پایان پس از جمع بندی مطالب اعضاء، دکتر درخشنده گفت: حاصل این جلسه تعاملات بهتر و بیشتر شرکت‌های پخش استانی دارو واکسن با اداره کل دامپزشکی استان خواهد بود و امیدواریم با برگزاری این جلسات، تعاملات و همکاریها در رسیدن به اهداف بهداشتی دامپزشکی موفق عمل کنیم.


 

نظر شما
ادامه