کد خبر: ۴۲۰۶۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی:
«حبیب‌الله نیکزادی‌پناه» گفت: با توجه به نابودی مرغداری‌های برخی از مناطق کشور به دلیل آنفلوانزای پرندگان، لازم است این کار انجام شود ...



حکیم مهر: یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: برای مقابله با دشمن و خروج آمریکا از برجام و حفظ این سند ملی و بین‌المللی نیاز به همبستگی ملی و خرد جمعی و تکیه بر خودکفایی داریم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «حبیب‌الله نیکزادی‌پناه» در بخشی از نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس گفت: با توجه به خشکسالی‌های چند سال اخیر که به طور مستمر بوده است و خسارت‌هایی را به بخش کشاورزی وارد کرده و همچنین نابودی مرغداری‌های برخی از مناطق کشور به دلیل آنفلوانزای پرندگان، لازم است وزارت جهاد کشاورزی ضمن تقویت بنیه مالی سازمان دامپزشکی کشور، تمهیدات لازم را جهت امهال بدهی‌های فعالان بخش از طریق شبکه بانکی و بانک مرکزی پیش‌بینی کند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس بیان کرد: به منظور پرداخت به موقع غرامت از سوی صندوق بیمه‌گذاران، دولت مکلف است مفاد بند یک ماده 32 برنامه ششم توسعه را مبنی بر ایجاد ردیف مستقل پرداخت به بیمه‌گذاران محصولات کشاورزی و صندوق بیمه کشاورزی در لوایح بودجه سالانه پیش‌بینی کند و اعتبار آن به صورت صددرصد تخصیص یابد اما متاسفانه در بودجه سال 97 این اتفاق نیفتاد.



انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
0
خیر، لازم نیست، شما دست از سر دامپزشکی بردارین برا ما بسه
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
0
کوری عصا کش کوری دگر شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
0
کلیه مشکلات د رحوزه دامپزشکی ناشی از برنامه های اشتباه جهاد است
نظر شما
ادامه