کد خبر: ۴۲۱۱۲
روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی خبر داد:
هر یک از اعضای سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا و کارکنان سازمان به همراه کلیه اعضای خانواده خود می­توانند به عنوان بیمه شده تحت پوشش قرار گیرند ...
 

حکیم مهر: صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی به رسم هر سال و با هدف ارائه خدمات هرچه بهتر به اعضای خود و خانواده محترم ایشان، تسهیلات جدید بیمه درمان تکمیلی را ارائه می‌نماید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی، صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی از ابتدای امسال نسبت به مذاکرات مستمر با بیش از 20 شرکت معتبر ارائه دهنده خدمات بیمه‌ای در کشور اقدام نمود که نهایتاً پس از بررسی‌ها و رایزنی‌های متعدد، تفاهم‌نامه همکاری با شرکت «بیمه معلم» منعقد شد.

در پی این تفاهم نامه، تمامی اعضای این سازمان اعم از شاغلین و بازنشستگان، خانواده و افراد تحت تکفل ایشان و پدر و مادرغیر تحت تکفل می‌توانند از ابتدای خردادماه امسال تا پایان اردیبهشت ماه سال 98 از تسهیلات تأمین هزینه درمان تکمیلی بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش هزینه بیمه درمان تکمیلی به ازای هر نفر 10،740،000 ریال (895 هزار ریال در هر ماه) تعیین شده است.

شایان ذکر است شرکت بیمه معلم به عنوان قدیمی ترین شرکت بیمه خصوصی در کشور با برخورداری از خیل عظیم مشتریان در ارگانها و نهادهای دولتی و غیر دولتی کشور با بالاترین سطح رضایتمندی بخشی و بهره‌مندی از شبکه گسترده خدمات دهی در سراسر کشور در عرضه کلیه خدمات بیمه ای فعال می باشد و شمار زیادی از هموطنان گرانقدر از جمله دانش آموزان، فرهنگیان و فعالان اقتصادی کشور از محصولات و خدمات این شرکت بهره مند می‌باشند.

شرایط و ضوابط بیمه درمان تکمیلی سال 97 سازمان نظام دامپزشکی به شرح ذیل می باشد:

1- هر یک از اعضای سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا و کارکنان سازمان به همراه کلیه اعضای خانواده خود می­توانند به عنوان بیمه شده تحت پوشش قرار گیرند.

· منظور از اعضای خانواده همسر، فرزندان، پدر و مادر و افراد تحت تکفل بیمه شدگان می­باشد.

· پدر و مادر غیر تحت تکفل و همسر و فرزند اعضاء اناث با 50% افزایش حق بیمه می­توانند تحت پوشش قرار گیرند.

· فرزندان پسر تا سن 25 سال تمام و در صورت اشتغال به تحصیل تمام وقت دانشگاهی تا سن 30 سال تمام و فرزندان دختر تا هنگام ازدواج و یا اشتغال به کار تخت پوشش قرار می­گیرند.

· کارکنان زیرمجموعه اعضای محترمی که مراکز درمانی، تولیدی و خدماتی دامپزشکی مانند بیمارستان، درمانگاه، مراکز واکسیناسیون و ... اشتغال دارند مشروط به داشتن دفترچه بیمه متعلق به همان مرکز می‌توانند از این بیمه بهره‌مند شوند.

2- دوره انتظار برای بیمه شدگان جدید؛ جهت زایمان 6 ماه لحاظ می گردد.

3- داشتن دفترچه بیمه گر پایه برای بیمه شدگان الزامی می باشد.

 

حداکثر مدارک لازم جهت تکمیل پرونده خسارت جهت ارزیابی و پرداخت خسارت به بیمه شدگان مطابق جدول زیر می باشد:

 

توضیحات:

· در صورت استفاده از بیمه پایه، برگه دوم یا سوم دفترچه که ممهور به مهر پزشک باشد، جایگزین اصل دستور پزشک می باشد .

· در تمام مواردیکه گزارش الزامی است، کپی جواب نیز کفایت می کند. 

· رسید هزینه یا گواهی مبلغ حتما باید اصل و با مهر مرکز درمانی باشد. 

· لیست مراکز درمانی طرف قرارداد برروی سایت شرکت به نشانی www.mic-co.ir قابل مشاهده می باشد.

· به منظور تسهیل ارائه مدارک درمانی و دریافت خسارت بیمه شدگان در قرارداد سال جاری از سرویسهای الکترونیکی سامانه بیمانو استفاده خواهد شد. نحوه ثبت مدارک و راهنمای استفاده از بیمانو متعاقباً اعلام می­گردد.

لازم به ذکر است نحوه ثبت نام و شرایط و ضوابط مربوط به آن متعقابا به استحضار اعضا و همکاران ارجمند خواهد رسید.

 
 
نظر شما
ادامه