کد خبر: ۴۲۱۳۱
 

امام جمعه شهرستان شاهرود گفت: دامپزشکی یکی از ادارات مهم در جهت خدمت رسانی به قشر ضعیف جامعه و حفظ بهداشت عمومی می باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان، «دکتر محمد سعیدی» مدیر کل دامپزشکی استان به اتفاق رییس اداره دامپزشکی شهرستان شاهرود با امام جمعه شهرستان شاهرود دیدار نمود.

در این دیدار دکتر محمد سعیدی مدیر کل دامپزشکی استان ضمن ارائه عملکرد اداره کل دامپزشکی به بیان مشکلات و تنگناهای موجود در مسیر خدمت رسانی به مردم شریف استان سمنان و بویژه شهرستان شاهرود پرداختن و افزود: اداره کل دامپزشکی استان سمنان ازکلیه توان خود در راه خدمت رسانی به هم استانی­های گرامی بهره خواهد گرفت.

وی آموزش و ترویج در جهت ارتقاء دانش عموم جامعه و جلب مشارکت آنان را در تحقق اهداف بهداشتی بسیار مهم دانست و خواستار همراهی و کمک ائمه محترم جماعات و امامان جماعت در حوزه اطلاع رسانی آموزش و ترویج شد.

در ادامه، «حجت الاسلام عباس امینی» امام جمعه شهرستان شاهرود ضمن تشکر از زحمات و تلاش­های همکاران دامپزشکی در سطح استان به ویژه شهرستان و با بیان اینکه دامپزشکی یکی از ادارات مهم در جهت خدمت رسانی به قشر ضعیف جامعه و همچنین حفظ بهداشت عمومی هستند، اعلام امیدواری نمود که با تلاش های پرسنل محترم دامپزشکی استان شاهد افزایش رضایت مردم و همچنین ارتقاء سطح بهداشت جامعه باشیم و آمادگی حوزه دفتر و ائمه جمعه و جماعات در تحقق اهداف مهم دامپزشکی بویژه در حوزه رزق حلال و سالم را اعلام نمود.

 
 
نظر شما
ادامه