کد خبر: ۴۲۱۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر



در حکمی از سوی «دکتر نادر پرور» مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «مهندس قباد صیدی» به عنوان سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، در متن این حکم خطاب به مهندس صیدی آمده است: احتراما باتوجه به سوابق و تجربیات جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه منصوب می‌شوید.

در ادامه متن این حکم همچنین آمده است: امید است با استعانت از خداوند منان و با بهره گیری از استعدادها و توان نیروهای متخصص و متعهد، اعمال نظارت مستمر بر اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های آن حوزه در نیل به اهداف عالیه سازمان دامپزشکی گام‌های موثری برداشته شود.

در بخش پایانی متن این حکم همچنین آمده است: توفیق شما در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصل قانون مداری، امانت‌داری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از ایزد متعال مسئلت دارم.

گفتنی است پیش از این دکتر سید قاسم جعفری‌فر مسئولیت پست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل را عهده‌دار بود که به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
0
0
دامپزشکی قبلا سیاستها، اعتبار علمی و اجرایی، بودجه، جذب نیرو و هرچی را بگید به جهاد واگذار کرده.
حالا هم پستهای مدیریتی رو واگذار میکنند.
از این به بعد دامپزشکا باید کار کنند و جهادیها برنامه بریزن.
خسته نباشید؟؟؟؟
وقتی وضع بخش دولتی اینه وای به روزگار بخش خصوصی. از فردا داروخونه ها و درمانگاهها باید از کارشناسای اصلاح نباتات و آمار دامپروری مجوز بگیرند.
خسته نباشید. خداقوت؟؟؟؟؟
نظر شما
ادامه