کد خبر: ۴۲۱۷۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست تا بازرسان آن اداره کل را جهت بررسی قراردادهای مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در چارچوب ماده 19 به واحدهای تحت نظارت دامپزشکی اعزام نماید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دامپزشکی استان طی نامه ای از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست تا بازرسان آن اداره کل از واحد های تحت نظارت دامپزشکی بازدید نمایند و قرار دادهایی که بین مسئولین فنی و کارفرمایان منعقد می شود را بررسی نمایند.

 «دکتر عبدالمحمد نجاتی» در ادامه گفت: با توجه به اینکه برخی قراردادهایی که فیمابین مسئولین فنی و کارفرمایان منعقد می شود خلاف دستورالعمل اجرایی ماده 19 (حقوق و دستمزد) می باشد، پس باید با متخلفین برخورد تا طبق دستورالعمل ماده 19 سازمان دامپزشکی کشور قراردادها تنظیم شود.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد
|
Germany
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
0
0
...................... خواهشا یک دفعه که شده برای کسانی که در امور اجرای در حیطه دامپزشکی مسئول هستند رشته های زیر مجموعه دامپزشکی براشان تفهیم وجدا اعلام کنید تا بدانند بنده که مدت ده سال مسئول بهداشتی در مرکز شیر، کارخانه خوراک دام بودم،الان رئیس کل میگه شما باید تعهد بدید که بعد از ۶ ماه که مجوز شمارا تمدید کردم از این مرکز بروید تا یک‌ دکتر بیارم جای شما،و شما برو دنبال کار دیگر،این جمله ....... بغیراز اداره کل دامپزشکی استان ......... بنظرم .......ترین انسان روی زمین برزبان نمی اورد لذا خواهشا دربیخ گوش شما در دانشگاه در این رشته داره دانشجو تحصیل میکنه،اما در بیرون در سازمان مربوط به این رشته داره از بی اهمیتی رشته وبیکاری برای دانشجویان تبل میکوبند، ........................ ،بنده علوم ازمایشگاهی خوندم،مجوز تمدید نکردند،بیمه وحقوق همه قطع شده ،کارخانه داره کار خودشو‌میکنه بونه اینکه پروانه اش تمدید شده،و نه دکتری رفته،بنظر مسيولین کسی نباشه بهتر است تا یک رشته دامپزشکی، .................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
0
از مسئولان فنی سفته می‌گیرند و حقوق کارگری می دهند و هر خلافی که خواستند می کنند مسئول فنی هم چون از نظر مالی وابسته به کارفرما است نمی تواند اعتراض کند چون قرارداد که تمام شود یک نفر دیگر که تازه فارغ تحصیل شده میارن جایش ، پس مسئول فنی به خاطر از دست ندادن کارش سکوت می کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
خواهشا" مسئولین فنی که شکواییه دارند به اداره کل مراجعه کنند تا با تخلفات برخورد بشه.
نظر شما
ادامه