کد خبر: ۴۲۲۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر



بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، پذیرش دانشجو در تمامی رشته های دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی (ازجمله رشته بهداشتیار دامپزشکی) بدون آزمون شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، بر اساس مصوبه دهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو (۳۰ بهمن ۱۳۹۶) پذیرش دانشجو در تمامی رشته‌های دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۹۷ صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت خواهد گرفت و برای هیچیک از رشته‌های امتحانی، آزمون برگزار نخواهد شد.

ثبت نام پذیرش دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی سال ۱۳۹۷ از یکشنبه ۶ خرداد آغاز شده است و فرصت ثبت نام و انتخاب رشته تا ۱۲ خرداد ۹۷ ادامه دارد.

اطلاعات ثبت نامی داوطلبان در روزهای ۶ تا ۱۲ خرداد و ۸ تا ۱۲ مرداد ۹۷ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش برای مشاهده یا ویرایش اطلاعات قرار خواهد گرفت و در صورت نیاز به ویرایش هرگونه اطلاعات داوطلبی، این کار منحصراً بصورت اینترنتی انجام می‌شود و به مکاتبات داوطلبان در این خصوص، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

نتایج نهایی دهه آخر شهریورماه ۱۳۹۷ اعلام و کارنامه نهایی پذیرش دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی سال ۱۳۹۷ در هفته آخر مهرماه منتشر می‌شود.

دارا بودن گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه نظام جدید در یکی از رشته‌های شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش و یا احراز شرایط دانش آموختگی در یکی از رشته‌های مذکور تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۷ و یا دیپلم فنی و حرفه‌ای دوره چهار ساله (نظام قدیم) برای کلیه داوطلبان الزامی است.


 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بردیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
1
با انتشار دفترچه ثبتنام و انتخاب رشته کاردانی فنی(پیوسته)سال99درسایت سازمان سنجش،مشخص شد رشته بهداشتیاری دامپزشکی از هر سه آموزشکده کشاورزی شهریار،ساری و شهرکرد که در سال های قبل پذیرش دانشجو داشتند حذف شده،لطفا این رشته مهم در زمینه بهداشت دام و انسان را مجددا برگردانید.
نظر شما
ادامه