کد خبر: ۴۲۲۳۵



مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: عرضه گوشت‌ فاقد برچسب سازمان دامپزشکی در همدان ممنوع است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «علیرضا حسن‌پور» با اشاره به عرضه گوشت‌هایی در مقابل فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای همدان آن هم به قیمت ارزان، اظهار کرد: این گوشت‌ها وارداتی هستند که زیر نظر سازمان دامپزشکی و جهاد کشاورزی عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته‌ای کار نظارت مستمر بر کار قصابی‌ها و فروشگاه‌های عرضه گوشت را دارد که تعزیرات حکومتی نیز عضو آن است، گفت: نظارت مستمر بر عرضه گوشت در استان وجود دارد تا شاهد سوء استفاده‌هایی نباشیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به اینکه با پیگیری استاندار در راستای تنظیم بازار گوشت‌های وارداتی وارد همدان شده و اکنون عرضه می‌شود، افزود: گوشتی که برچسب سازمان دامپزشکی را نداشته باشد به عنوان تخلف بهداشتی اجازه عرضه نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه با موردی از ذبح غیر مجاز دام در همدان مواجه شدیم که بلافاصله اجازه توزیع گوشت داده نشد، خاطرنشان کرد: به طور حتم در گوشت‌های وارداتی مراحل حلال‌سازی طی و سلامت آن مورد توجه است.

حسن پور از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هرگونه تخلف صنفی مراتب را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۲۷ اتاق اصناف و تارنمای t135.ir اعلام کنند.


نظر شما
ادامه