کد خبر: ۴۲۲۵۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور به اتفاق مدیرکل حوزه ریاست سازمان دامپزشکی کشور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیران کل سابق و جدید دامپزشکی استان و جمعی دیگر از مدیران دامپزشکی استان با استاندار چهارمحال و بختیاری دیدار داشتند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن حضور در استان با استاندار دیدار کرد و گفت: دامپزشکی دستگاهی است صددرصد حاکمیتی که مسئولیت بسیار حساسی دارد.

 «دکتر علیرضا رفیعی پور» گفت: دامپزشکی مستقیماً امنیت غذایی و حافظ سرمایه دامی می باشد و در صورتی که خللی ایجاد شود، تجارت و تبادلات جهانی به مخاطره می افتد و این شرایط را برای خدمت رسانی بسیار مشکل می کند؛ پس باید دستگاه های مرتبط به کمک دامپزشکی بیایند تا پیشرفت در کار حاصل شود.

دکتر رفیعی پور در ادامه اظهار داشت: دامپزشکی می تواند بازوی اقتصادی، بهداشتی برای استان باشد و در تجارت های بین المللی و اشتغال افراد دخیل باشد.

وی گفت: طی سال های گذشته با بروز و شیوع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان روبرو بودیم که مسبب آن پرندگان مهاجر بوده و هزاران میلیارد تومان به بیت المال و صنعت مرغداری اسیب رسانده است.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: همه پرسنل دامپزشکی زحمت می کشند تا بیماری ها اپیدمی را کنترل نمایند تا ضربه ای به اقتصاد جامعه وارد نشود.

وی بیان داشت: مجموعاً 37 هزار نفر نیرو در خانواده دامپزشکی مشغول به کار هستند که 7 هزار نفر آن ها در بخش دولتی فعالیت دارند.

دکتر رفیعی پور گفت: اگر هوشیاری و تلاش شبانه روزی و رصد و پایش بیماری ها افزایش یابد در سال های آینده شاهد اتفاقات خوبی در جهت پیشگیری از بیماری ها خواهیم بود.

وی در پایان گفت: تمامی ارگان ها باید کمک کنند تا دامپزشکی بتواند به موفقیت هایی که در جهت اهداف آن می باشد دست یابند.

سپس استاندار چهارمحال و بختیاری در این دیدار گفت: استان چهارمحال و بختیاری دارای پتانسیل های فراوان در زمینه ماهی های سردابی، دام سبک و سنگین و... می باشد که این ظرفیت ها، استان را به یکی از قطب های مهم تامین مواد غذایی در کشور تبدیل کرده است.

وی گفت: با توجه به نقش استراتژیک استان در تامین مواد گوشتی و لبنی، نگاه سازمان دامپزشکی کشور به استان چهارمحال و بختیاری باید نگاه ملی و در حد استان باشد.

عباسی با ابراز تاسف از عدم فرآوری محصولات دامی در استان، تاکید کرد: باید در جهت افزایش اشتغال و کاهش هزینه ها و ایجاد انگیزه برای تولیدکنندگان با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی صنایع مرتبط با فرآوری در استان راه اندازی گردد.

در این دیدار دکتر حسینعلی سلطانی بعنوان مدیرکل جدید دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری معرفی و از زحمات دکتر عبدالمحمد نجاتی تقدیر بعمل آمد.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
......... از شب عید صدها دامپزشک بخش خصوصی را بیکار کردید ........ و بخش خصوصی را نابود کردید به جای برگزاری جلسه و رفع مشکلات شرکتهای ممیزی کشور نامه تعطیلی انها را زدید ایا فکر کردید همکارانتان بعد ۱۰ سال کار در این شرکتها خانواده هایشان باید چه کار کنند؟ایا فکر کردین شب عید به بالای صد دامپزشک ونیروهای انها عیدی چی دادین؟در این تورم میدانید بیکاری یعنی چه؟اقای دکتر میدانید ما دامپزشکها الان در مقابل خواسته های مالی خانواده هایمان ..................
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
سازمانهای دولتی فقط باید خدمتگذار مردم و کشور باشند نه حاکم !!!
لطفا" به شرح وظایف قانونی خود بدرستی توجه نمایید .
سازمان دامپزشکی یک سازمان دولتی با وظیفه و مسئولیت خدمت به سلامت و بقای دامپروری و سرمایه عظیم دامی کشور و بهداشت مردم است و بس !!
تصور حاکم بودن ، سازمان را از خط خدمتگذاری خارج کرده و مانع انجام وظایفش شده!!!
احساس حاکمیت به خودی خود احساس عدم پاسخگویی و احساس عدم مسئولیت را در هر کسی ایجاد میکند !!! لطفا" بجای احساس حاکمیت و زدن بر طبل حاکم بودن ، بر ترویج احساس مسئولیت و پاسخگویی و کارآمدی در سازمان دامپزشکی بکوشید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
ما که فقط مدرک گرفتیم ، و بیکار ، پنج سال بیکار بدبخت ، افسرده ، بیکار ، بیچاره ، بیکار
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
0
0
مدیریت خصومتی بدون علم و علاقمند به میز، مانع پیشرفت دامپزشکی است . برای رضای خدا هر کس می تواند انقلابی بوجود اورد .
نظر شما
ادامه