کد خبر: ۴۲۲۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

آیین تکریم و معارفه مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور، نماینده مردم شهرستان های شهرکرد و سامان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی در اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان دامپزشکی کشور در ابتدای ورود به اداره کل دامپزشکی استان با کارکنان این اداره کل دیدار کرد.

 «دکتر علیرضا رفیعی پور» در آیین تکریم و معارفه مدیرکل دامپزشکی استان اظهار داشت: دشمن می خواهد به تولید کشور ضربه بزند و نیروهای دامپزشکی با هوشیاری باید از تولیدات این حوزه مراقبت نمایند.

دکتر رفیعی پور گفت: ما مسئولیت داریم و گردان های دامپزشکی در این جنگ باید به دنبال چند مسیر باشند تا موفق شوند؛ اولین مسیر: باید در تلاش باشیم تا ذینفعان که تولید کنندگان هستند ناراضی نباشند؛ دومین مسیر: همکاران باید رضایت داشته باشند و سوم با نظارت بر فراورده های خام دامی در جهت سلامت مصرف کنندگان بکوشیم و در این صورت می توانیم موفق باشیم.

دکتر رفیعی پور گفت: علمای کشور نیز می توانند در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم شیوع بیماری ها را به حداقل برسانند پس باید با همکاری های و روابط بین بخشی، دامپزشکی را به اهداف والا سوق داد.

وی گفت: سلامت جامعه و افزایش جمعیت دامی کشور تمام هدف همکاران در دامپزشکی می باشد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: مدیر دستگاه باید اخلاق مدار باشد و به ذینعان برخورد شایسته داشته باشیم، چون به پشتوانه مردم است که انقلاب پایدار است.

در پایان مراسم تودیع و معارفه از زحمات دکتر عبدالمحمد نجاتی تقدیر و طی حکمی از سوی رئیس سازمان دامپزشکی کشور دکتر حسینعلی سلطانی به عنوان مدیرکل جدید دامپزشکی استان معرفی شد.

دکتر سلطانی قبلا"ریاست اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان را عهده دار بود.

 
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
خیلی جاها کسب رضایت تولید کننده با اعمال قوانین بهداشتی در تعارض است
نظر شما
ادامه