کد خبر: ۴۲۲۶۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور در واکنش به گزارش حکیم مهر در خصوص وضعیت مبهم پروانه فعالیت پت‌شاپ‌ها، گفت: «پروانه فعالیت درمانگا‌ه‌ها و مطب‌های مرتبط با حوزه دام کوچک یا دام‌های خانگی به دلیل نقشی که در حفظ سلامت جامعه دارند، از سوی سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی صادر می‌شود، اما عرضه تجهیزات و امکانات آن بحث بازرگانی و صنفی به شمار می‌رود.»

«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» ادامه داد: «فروشگاه‌هایی که صرفاً لوازم تربیت دام نظیر محل نگهداری و ... عرضه می‌کنند، ممکن است فعالیت خود را بدون اطلاع به سازمان دامپزشکی و نظارت ما شروع کنند، لذا باید با انجام یک نشست کارشناسی با نظام دامپزشکی و ارگان‌های مرتبط مانند سازمان صنعت، معدن و تجارت، وضعیت آنها را  ساماندهی کنیم.»

وی ضمن اشاره به رشد فعالیت پت‌شاپ‌ها در شهرهای بزرگ، ادامه داد: «آنچه مسلم است اینکه غذای این حیوانات به شکل صد درصد تحت نظر سازمان دامپزشکی وارد کشور شده و مجوز و پروانه عرضه می‌گیرند.»

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
بیکاری صدها دکتر دامپزشک و کارشناس دامپزشکی در کل کشور با صدور نامه تعطیلی شرکتهای ممیزی .............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
0
0
پروانه درمانگاه ها طبق ماده ۲ قانون افزایش بهره وری بعهده نظام دامپزشکی ه . چرا ایشون از سازمان دامپزشکی میگه . وقتی متولی خودش خلاف قانون اقدام میکنه چه توقعی از متصدیان پت شاپ باید داشت ؟
شهرام
|
United States of America
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
0
آقای دکتر رفیعی!
ما خبر داریم این سوژه ها پیشنهاد چه کسانی هست؟! اگر بودجه کم دارید لطفا از راه های دیگر تامین بفرمایید.......
نظر شما
ادامه