کد خبر: ۴۲۲۶۸
 

کشف لاشه یک حیوان شگفت انگیز در مونتانا کارشناسان را گیج کرده است، او گرگ است یا گرگ نما؟

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایلنا، این حیوان که اخیرا در مونتانا به ضرب گلوله کشته شد و به نظر می رسد بسیار عجیب و غریب است، مقامات در حال انجام آزمایش  DNA برای تعیین اینکه چه نوع حیوانی است هستند.

یک دامدار در نزدیکی شهر دنتون در 16 ماه مه حیوانی را کشت، در حالی که در حال رسیدن به چند صد متری دام هایش بود. او سپس به مسئولان محلی مونتانا و حیات وحش و پارک  (FWP) ماجرا را گزارش داد.

از آنجا که حیوان نزدیک به محل اقامت و دام بود، دامدار دارای حقوق قانونی بود که به آن شلیک کند.

گرگ ها بومی منطقه هستند، - اما زمانی که کارشناسان گرگ به عکس های حیوان نگاه می کردند، چندین مشکل را متوجه شدند. یک سخنگوی وزارت امور خارجه در یک ویدیو منتشر شده در توییتر گفت: "چیزی درباره حیوان درست نبود. "این مانند گرگ وحشی نیست".

هرچند شباهتهایی با گرگ دارد اما پاهایش او برای گرگ بیش از حد کوچک بود، دندان هایش خیلی کوتاه بود، گوش هایش خیلی بزرگ بود، و زانو های جلو او بیش از حد بلند بود.

این بدان معنی است که او احتمالا نوعی گرگ هیبرید است - شاید یک کویوت، یا یک سگ.اما مورد برای هر یک از این گزینه ها در بهترین حالت ضعیف است، به خصوص، چون هیچ یک از آنها توسط منبع قابل اعتماد تایید نشده و گزارش نشده است، در حالی که هیبرید سگ و گرگ کاملا چیزی شناخته شده است.

Ty Smucker ، کارشناس گرگ مونتانا گرگ، گفت: "ما چند نمونه از گرگ / سگ هیبریدی را در آنجا داشتیم.""یکی در جایی در شرق مرکزی مونتانا کشته شد، سرانجام ما آن را گرفتیم و معلوم شد که یک ترکیبی است."

هیبرید سگ-گرگ عمدتا در اسارت تولید می شود و قرار است با خال کوبی ثبت شود زیرا ممکن است غیر قابل پیش بینی باشد. و، گرچه این نادر است، زیرا گرگ بسیار سرزمینی است، این نوع آمیزش می تواند در دنیای وحشی رخ دهد.

وب سایت سازمان می گوید: "هر سال هزاران گرگ و یا حیوان خانگی حیوانات رها  می شوند، نجات می یابند یا از بین می روند، زیرا مردم خرید حیواناتی را که برای مراقبت آماده نیستند، می خوانند."

"آموزش در مورد رفتار، سلامتی و مهار گرگ و گربه ها و قوانین مربوط به مالکیت آنها قبل از خرید مردم ممکن است از سختی ها برای انسان و حیوان جلوگیری کند."در همین حال، نمونه های  DNA حیوانات رمز و راز ما برای آزمایش به آزمایشگاه  FWP مونتانا فرستاده شده است. اما ما مایل هستیم شرط ببندیم که پاسخ "گرگ" نخواهد بود.

 
 
نظر شما
ادامه