کد خبر: ۴۲۲۸۶
تعداد نظرات: ۳ نظر



دفتر خدمات دامپزشکی در دهستان حسینی شهرستان شادگان با همکاری و مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر استان خوزستان افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، با توجه به اجرای پروژه ها در مناطق محروم کشور با هدف محرومیت زدایی در همین راستا در دهستان حسینی واقع در شهرستان شادگان با داشتن حدود 30 واحد اپیدمیولوژیک روستایی و جمعیت دامی 35000 راس دام سبک و 5 هزار راس دام سنگین، دفتر خدمات دامپزشکی افتتاح شد.

در همین راستا رییس اداره دامپزشکی شادگان افزود: جهت خدمات دهی بهتر به دامداران منطقه و در دسترس بودن خدمات بهداشتی دامپزشکی پس از جلسات متعدد و همفکری با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان خوزستان و سپاه پاسداران این مرکز خدمات افتتاح گردید.

«دکتر حفیظی» اظهار داشت: در این مرکز جهت مبارزه با بیماری های مشترک انسان و دام از قبیل بیماری تب کریمه کنگو و مبارزه با کنه دامی و همچنین بیماری های مشترک ویروسی و باکتریایی سعی شد آخرین و مدرن ترین وسایل مورد نیاز به جهت خدمات دهی خریداری گردد.

دکتر حفیظی ادامه داد: این مرکز در مورخ 08/03/97 با حضور دکتر کنارکوهی مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان، سردار شاهوار پور فرمانده سپاه پاسداران استان و هیئت همراه در دهستان حسینی افتتاح و شروع بکار نمود.

وی بیان کرد: وجود این مرکز در امر خدمات دهی به دامداران منطقه و در دسترس بودن پرسنل که بتوانند خدمات بهداشتی دامپزشکی درخصوص جلوگیری از اشاعه بیماری‌های دامی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام ارائه نمایند بسیار مثمر ثمر می‌باشد.

در پایان مسئول روابط عمومی افزود: امیدواریم با توجه به تجهیزات خریداری شده، اکیپ‌های دامپزشکی به جهت واکسیناسیون دام و انجام تست های تشخیصی بیماری های مشترک در آن منطقه بیش از پیش شروع به فعالیت نمایند که تمامی این فعالیت‌ها می‌تواند بخشی از محرومیت را در حوزه دامپروری مرتفع نماید.


 


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تمیمی
|
Germany
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
0
این دیگه چه صیغه ای بود... خصوصیه.. دولتیه...
مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
0
بخدا اینجوری بدتر میشه اوضاع... نکنید از این کارا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
یک کار کاملا نمایشی ، بجای ترغیب و حمایت بخش خصوصی اومدن یک مرکز دولتی بدون وجود نیرو راه انداختن و یکسری امکانات از سپاه گرفتن . جا داره مسئولین محترم سپاه پیگیری کنند که این مرکز که راه اندازی شده واقعا فعال هست یا نه؟؟
نظر شما
ادامه