کد خبر: ۴۲۲۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر



فرماندار سربیشه با اشاره به فرارسیدن فصل تقسیم اعتبارات شهرستان گفت: تخصیص اعتبار در حوزه دامپزشکی هزینه نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری زیر بنایی است که منفعت آن به همه مردم جامعه می‌رسد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، «فلاحی» که در دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان و در محل دفتر کارش سخن می‌گفت، افزود: اگر اعتبارات مناسبی به دامپزشکی تخصیص نگیرد آن وقت با شیوع بیماری‌های مهلک به جامعه انسانی و دامی از طریق حیوانات، باید سرمایه ملی را بگذاریم تا صرف درمان افراد مبتلا کنیم.

وی اهم وظایف دامپزشکی را تشریح کرد و تصریح نمود: به اهمیت وظایف دامپزشکی برای داشتن جامعه‌ای سالم و عاری از بیماری اعتقاد داریم .

فرماندار سربیشه در ادامه سخنانش دامپزشکی را یک برند در خراسان جنوبی دانست و گفت: این مجموعه با حداقل نیرو و امکانات، خدمات مهم و شایانی را ارائه می‌دهد که این نشانه روحیه جهادی در کارکنان این مجموعه است.

در ابتدای این دیدار، مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی، سربیشه را جزو شهرستان‌های مرزی و مهم دانست و افزود: با وجود پایانه مرزی ماهیرود در این شهرستان اهمیت کنترل و نظارت بر محموله‌های دامی دو چندان اعمال می‌شود.

دکتر محمد اصغرزاده خاطرنشان کرد: در صورتی که بیماری خطرناک و مسری رخ دهد تبعات بهداشتی آن سلامت و بهداشت جامعه را تهدید می‌کند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Germany
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
0
احسنت آقای دکتر اصغر زاده. واقعا پر کار ترین مدیرکل کشور هستید و این نشانه پویائی شماست. ما رو یاد زمان دانشجوئی و ریاست دفتر بسیج دانشگاه و اون همه پویائی که داشتید انداختید
نظر شما
ادامه