کد خبر: ۴۲۳۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
برای نخستین بار در کشور:
مجموع هزینه‌های انجام شده اعم از ویزیت اولیه، گرافی‌های تهیه شده از عضو آسیب دیده، سرم‌تراپی و هزینه‌های مرتبط با جراحی و وسایل مصرفی این گربه پرداخت شد ...
 

حکیم مهر: اولین مورد خسارت بیمه درمان دام های کوچک و پرندگان در شهرستان شیراز که در عین حال اولین پرداخت خسارت با سقف کامل تعهدات این بیمه نامه در کل خسارات پرداختی این رشته تا کنون است، توسط بیمه دانا به بیمه گزار پرداخت شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خرد و کلان، طبق اظهارات بیمه گزار این پرونده، یک قلاده گربه که تحت پوشش این شرکت قرار داشت، مدتی پیش در قسمت زیر خودرو گیر افتاده بود که  با حرکت خودرو و سپس رویت موضوع حادثه و با توجه به آسیب دیدگی در اثر سانحه به یکی از کلینیک های دامپزشکی شهر شیراز مراجعه و با تشخیص ضرورت قطع عضو و به دلیل تخصصی بودن عمل جراحی به کلینیک تخصصی دامپزشکی دنا ارجاع داده می شود.

حیوان پس از تایید تشخیص اولیه با بیهوشی عمومی تحت عمل جراحی دو و نیم ساعته قطع عضو (دست چپ) قرار می گیرد و پس از طی حدود یک ساعت مراحل ریکاوری و سایر اقدامات لازم ازجمله آنتی بیوتیک تراپی، سرم تراپی و ارایه توضیحات لازم به مالک گربه ترخیص می گردد.

در این راستا مجموع هزینه های انجام شده اعم از ویزیت اولیه، گرافی های تهیه شده از عضو آسیب دیده، سرم تراپی و هزینه های مرتبط با جراحی و وسایل مصرفی بالغ بر ۰۰۰ر۷۵۰ر۱۷ ریال گردید که پس از انجام مراحل تشکیل پرونده و رسیدگی به پرونده خسارت یاد شده و کسر فرانشیز، از طریق شعبه حافظ شیراز به ذینفع پرداخت شد.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
0
از کجا معلوم این همون گربه بیمه شده باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
0
0
هر حیوان بیمه شده میکروچیپ دارد. و تحت نظارت نماینده بیمه می باشد.
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
0
0
وااسفا كجاداريم ميريم! درغرب بي دين انسان پشيزي ارزش نداره ولي براي ترميم چهره كثيف خود دم از حقوق بشر و اينجورحرفهاميزنند، ازيك طرف پوست حيوانات را براي تلذذ خود زنده زنده ميكنند وازطرف ديگر كمپين حمايت ازحيوانات براه مياندازندو....والآن متأسفانه جامعه ماهم دچار يك چنين انحطاطي شده بيماران صعب العلاجي كه عمدتاً نان آور خانواده شان هستند بدليل نداري و عدم تعهدات بيمه و... جان ميدهند ويا درشرائط خيلي بحراني بسرميبرند كه از مرگ سخت تراست!!!!!
اللهم عجل لوليك الفرج
نظر شما
ادامه