کد خبر: ۴۲۳۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

حکیم مهر: مدیرکل دفتر قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور گفت: سازمان دامپزشکی در صدور مجوز وادرات گوشت گوساله، گوسفند و اعزام ناظران بهداشتی جهت نظارت بهداشتی بر واردات این محموله ها هیچ گونه محدودیتی ندارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اقتصادآنلاین، «دکتر مسعود محمدیان» اظهار داشت: دفتر قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور در صدور مجوز بهداشتی واردات محموله های مرتبط با دامپزشکی، مسائل بهداشتی - قرنطینه ای را مدنظر قرار داده و در میزان صدور مجوز بهداشتی واردات تابع سیاست های تنظیم بازار است.

وی تصریح کرد: در صدور مجوز بهداشتی واردات گوشت گوساله و گوسفند که از کشورهایی که ارزیابی مخاطره به عمل آمده هیچ محدودیتی وجود ندارد و شرکت هایی که واجد شرایط واردات هستند و مدارک لازم را از طریق سامانه یکپارچه قرنطینه اخذکنند، مجوز بهداشتی مربوطه در حداقل زمان ممکن صادر خواهدشد.

وی ادامه داد: همچنین در اعزام ناظربهداشتی برای نظارت بر محموله های تولیدی هیچگونه محدودیتی از طرف سازمان وجود ندارد و برای تمام شرکت های متقاضی که مجوز بهداشتی واردات گوشت گوساله و گوسفند را از این سازمان اخذ کرده اند، ناظر بهداشتی تامین و اعزام شده است.

وی عنوان کرد: جهت تنوع بخشی به کشور های مبداء واردات، اقدامات اساسی از طرف سازمان صورت گرفته است و کشورهای متعددی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و پس از تبادل الزامات بهداشتی، بالغ بر 20 کشور مجاز برای واردات گوشت به کشور شده اند.

دکتر محمدیان با بیان اینکه در حال حاضر از 10 کشور گوشت گوسفند و از پنج کشور گوشت گوساله با نظارت ناظرین بهداشتی و شرعی وارد کشور می شود، اظهار کرد: علاوه بر این محموله ها در گمرکات ورودی نیز بررسی و آزمایشات لازم به عمل آمده و در صورت انطباق با معیارهای بهداشتی ترخیص می شوند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر بدیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
0
0
تورو خدا عکس های شاد بذارید آدم عکس را میبینه افسردگی میگیره .البته ببخشیدا
نظر شما
ادامه