کد خبر: ۴۲۳۴۲



خیلی از ما دوست داریم در خانه حیوان نگه داریم؛ بعضی‌ها دلشان یک همستر می خواهد و برخی دیگر هوس حیوان بزرگ تری مانند اسب به سرشان می‌زند. اما می‌دانید ممکن است حیواناتی که در خانه نگه می‌داریم، برخی از وسایل خانه را به اشتباه بخورند؟!

به گزارش حکیم مهر به نقل از فوت و فن، گاهی حیوانات واقعا رفتارهای عجیبی از خود نشان می‌دهند! از توله سگ‌های بامزه بگیرید تا مار پیتون شکارچی. اگر تا به حال حیوان داشته‌اید و یا حداقل حیوانات را دیده‌اید، می‌دانید که آنها تقریبا هر چیزی را که در اطراف‌شان یافت می‌شود می‌خورند.

برخی حیوانات رژیم غذایی خاصی دارند اما به نظر می‌آید حیواناتی که در خانه نگه می‌داریم سلیقه‌ای شبیه به انسان دارند و همه چیز خوارند. بعضی از چیزهای شوکه کننده‌ای که در داخل بدن حیوانات پیدا شده شامل پول، لامپ و دیگر حیوانات است!

اگر می‌خواهید بقیه چیزهای عجیبی که در داخل بدن حیوانات یافت شده را بدانید، نگاهی به متن زیر بیاندازید:




1. هر کسی که در خانه سگ داشته باشد می‌داند که باید خیلی مراقب باشد تا سگ دلبندش چیز ناجوری نخورد. متاسفانه صاحب "کودی”، یک سگ بامزه و طلایی رنگ، لحظه‌ای از او غفلت کرد! اندکی بعد صاحب کودی متوجه شد که انگار او به درد معده دچار شده به همین خاطر او را سریعا نزد دامپزشکش برد. آنجا بود که آنها متوجه شدند کودی یک لامپ کوچک را درسته قورت داده است! البته نگران نباشید، دامپزشک لامپ را از بدن او بیرون آورد و کودی الان سالم و سرحال است.



2. پیتون برمه یکی از بزرگ ترین مارهای دنیا است. این مار معمولا به آهوها، دیگر مارها و حتی تمساح‌ها هم حمله می‌کند. در سال ۲۰۰۶ یک مار پیتون ۳۶۰ سانتی متری پتوی الکتریکی خود را خورد! صاحب مار به دامپزشک گفت مار در حال خوردن خرگوشی برای شامش بوده که پتو را هم مچاله کرده و می‌خورد! این مار سریعا برای جراحی اورژانسی بستری شد و دامپزشک توانست پتو را از داخل بدن او درآورد.




3. کوسه‌ها تقریبا … خب، هر چیزی را می‌خورند! یک زیست شناس دریا اظهار داشته که کوسه‌ها از روی بی‌حوصلگی شروع به خوردن می‌کنند تا حال و هواشان عوض شود! خب این کاملا توضیح می‌دهد چرا همیشه در بدن کوسه‌ها لاستیک‌های ماشین پیدا می‌شود! البته فکر می‌کنم اگر من هم به اندازه کوسه‌ها وزن داشتم، هر چیزی را که چشمم می‌دید می‌خوردم!




4. در سال ۲۰۱۴ یک خانواده آلابامایی بزرگ ترین تمساحی را که تا آن زمان در ایالت‌شان یافت شده بود گرفتند. بعد از آن افرادی که می‌خواستند تمساح را تاکسیدرمی کنند یک آهو را در داخل بدن دایناسور مانند این حیوان عظیم الجثه پیدا کردند! احتمالا آهوی بیچاره برای آب خوردن لب رودخانه رفته بود که تمساح آن را یک لقمه چپ کرده!




5. همانطور که قبلا هم گفتیم، سگ‌ها دوست دارند هر چیزی که پیدا می‌کنند را بخورند و این شامل اردک پلاستیکی هم می‌شود! زمانی که یک خانم فلوریدایی متوجه شد اردک پلاستیکی داخل حمامش ناپدید شده، حتی به ذهنش هم خطور نمی‌کرد که ممکن است ناپدید شدن آن زیر سر سگش باشد! بالاخره او یک روز مچ سگش را در هنگامی که داشت دزدکی با یک اردک پلاستیکی دیگر بازی می‌کرد گرفت و فهمید موضوع از چه قرار است. او سریعا سگ را نزد دامپزشک برد. بالاخره دامپزشک مجموعا ۵ اردک پلاستیکی و یک کامیون اسباب بازی را از معده سگ بیرون کشید!



6. حتما فکر می‌کنید قورت دادن کارد استیک خوری می‌تواند صدمات زیادی به بدن وارد کند؟ خب درمورد لوکسی این طور نشد! وقتی صاحب لوکسی متوجه شد که سگش دچار مشکل معده شده، او را نزد دامپزشک برد. بعد از اینکه آنها لوکسی را از اشعه ایکس گذراندند، از چیزی که دیدن شوکه شدند! سگ کوچک یک کارد استیک خوری را قورت داده بود! آنها بالاخره توانستد چاقو را از بدن او درآورده و او را نجات دهند.




7. وقتی یک کوسه ببری در سال ۱۹۳۵ در سیدنی استرالیا شکار شد، برای مدتی در عموم به معرض نمایش گذاشته شد. یک روز کوسه مریض شد و بالا آورد و در آن میان بازوی مردی هم از معده‌اش خارج شد. پلیس این بازو را متعلق به مردی دانست که پیش از آن تصور می‌شد به قتل رسیده بود. پلیس این را از روی خالکوبی روی بازو تشخیص داد.




8. بعد از اینکه سگی به نام نوریس به طور مرتب استفراغ می‌کرد، صاحبش او را نزد دامپزشک برد. دامپزشک به وسیله اشعه ایکس از داخل بدن نوریس عکس برداری کرد و متوجه شد او یک گیره فلزی را قورت داده است!



9. کوسه‌های گرینلند می‌توانند به طول ۶ متر هم برسند. این سایز بدن توجیه می‌کند که چه طور یک خرس قطبی کامل می‌تواند درون معده این جانداران جا شود! درست است! زیست شناسان دریا بقایای یک خرس قطبی را درون بدن یک کوسه عظیم الجثه پیدا کردند.




10. مطمئنم همه ما هم عقیده هستیم که مرغ‌ها دوست داشتنی و خوشمزه هستند! برای همین است که من کوسه‌ای که یک قفس مرغ را به طور کامل قورت داده سرزنش نمی‌کنم! حالا مسئله اینجاست که قفس مرغ در کجا قرار داشته که کوسه توانسته آن را گیر بیاورد؟! وسط آب؟ کنار ساحل؟!




11. کوسه‌های ببری فقط خوردن سر اسب‌ها و خرس‌های قطبی را دوست ندارند، آنها به مزه پول هم علاقه مندند! بله درست حدس زدید! از داخل بدنی کوسه‌ای که در اقیانوس پیدا شده بود، یک کیسه پول پیدا شد!


نظر شما
ادامه