کد خبر: ۴۲۳۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

مشکلات کلنیسین ها و درمانهای غیر مجاز در شهرستان نطنز بررسی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر نظام طاهری» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نطنز ضمن اعلام این خبر افزود: طی جلسه ای با حضور مسولین کلینیک ها، داروخانه ها، مراکز مایه کوبی و مراکز خرده فروشی واکسن بخش خصوصی شهرستان نطنز در شبکه دامپزشکی، مشکلات بخش خصوصی و درمان غیر مجاز در این شهرستان بررسی گردید.

در شروع جلسه دکتر نظام طاهری رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نطنز ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین به بیان قوانین و دستورالعمل های دامپزشکی در خصوص درمانهای غیر مجاز پرداخت.

در ادامه دکتر ذاکر موارد درمان های غیر مجاز صورت گرفته توسط افراد محلی و مشکلات ایجاد شده توسط این افراد و نحوه ی تهیه دارو توسط ایشان را بیان نمود و سایر حاضرین به بیان راهکار در خصوص برخورد با چنین مشکلاتی پرداختند.

بعد از آن دکتر عراقی از مشکل نبود داروهایی از جمله زایلازین و... در منطقه و تهیه این قبیل داروها را توسط کلینسین ها برای استفاده در موارد اضطراری، لازم و ضروری دانست.

در انتها دکتر قریشی نکاتی را در مورد ارسال سریعتر آمار بخش خصوصی به شبکه دامپزشکی بیان نمود.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معمارکاشانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
با ارزوی توفیق روزافزون برای ریاست محترم شبکه نطنز دکتر سید مهدی نظام طاهری
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
مشکل اصلی بخش خصوصی نبود زایلازین بوده؟؟؟!!! این همه دارو که کیلو کیلو داروخانه دار بدون نسخه میده دامدار هیچ مشکلی نیست؟!
نظر شما
ادامه