کد خبر: ۴۲۳۷۱



مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته از 20 الی 23 تیر ماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از قدس آنلاین، «دکتر احمد شریعتی»، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه دام، طیور و آبزیان در مشهد می‌تواند فرصت بی‌بدیلی را در جهت ایجاد تفاهم‌نامه تجاری در زمینه صنایع دامپروری و دامپزشکی فراهم آورد و از طرفی این نمایشگاه فرصتی برای معرفی صنایع خراسان رضوی که در زمینه دام و طیور فعالیت می‌کنند است.

وی با اشاره به اینکه در سال حمایت از کالای ایرانی، قطعا نمایش توانمندی‌ها، کالاها و خدمات ایرانی در نمایشگاه دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته می‌تواند در تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی نیز اثرگذار باشد، ادامه داد: نمایشگاه‌هایی از این دست و در این سطح می‌تواند نقش مهمی در گردش اقتصادی منطقه داشته باشد و ضمن فراهم آوردن محیطی صمیمی و عملیاتی برای گفت‌وگوی هیات‌های تجاری مختلف می‌تواند نقش مهمی در تبادل اندیشه‌های سازنده در زمینه موضوعات مورد بحث فراهم آورد.

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی به شرکت‌های فعال در حوزه دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته این استان اشاره کرد و افزود: این شرکت‌ها از ظرفیت بالای نمایشگاه دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته جهت معرفی محصولات و خدمات تولیدی خود بهره‌برداری لازم را داشته باشند.

شریعتی خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنم شرکت‌های دانش بنیان دستاوردها و دانش فنی خود را در چهاردهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته نمایش داده تا زمینه تولید انبوه یا صادرات آن را به سایر استان‌ها و کشورهای منطقه داشته باشیم.

وی به حضور اثرگذار اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی در چهاردهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته که در مشهد برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: حمایت از حضور تولیدکنندگان و صنایع شاخص و یا نوپای این استان که در زمینه دامپزشکی و صنایع وابسته فعالیت دارند از جمله برنامه‌های اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی است و دعوت گسترده از مخاطبین تخصصی و همچنین اطلاع‌رسانی گسترده به تمامی بخش های تابعه برای حضور حداکثری متخصصان از جمله دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته از 20 الی 23 تیر ماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد و خاطرنشان کرد: قصد داریم با همکاری و محوریت نظام دامپزشکی این استان کارگاه‌هایی را در خصوص افزایش بنیه علمی دامپزشکان خراسان رضوی برگزار کنیم و برای این مورد نیز امتیاز بازآموزی از طرف نظام دامپزشکی در نظر گرفته خواهد شد.


نظر شما
ادامه