کد خبر: ۴۲۳۹۹
تعداد نظرات: ۴ نظر


مدیر کل دامپزشکی کردستان در پی گزارش عرضه غیر مجاز داروی دامی توسط یکی از درمانگاه‌های دامپزشکی در شهرستان قروه، بصورت سر زده از داروخانه مذکور بازدید که پس از احراز تخلف توسط مسئول فنی، دستور پلمپ مرکز را تا اطلاع ثانوی صادر نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، در این بازدید که «دکتر ورمقانی» مقادیری مشتمل بر ۳۵ قلم انواع داروهای دامی از درمانگاه یاد شده کشف و ضبط نمود، رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل و رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قروه نیز مدیرکل دامپزشکی استان را همراهی می‌نمودند.


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نظر شخصی خودم
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
0
1
به نظر من کلینیسین بایسیتی داروی کافی داشته باشه
دیروز یک ویال داروی ترانکرون خریدم ۵۰ هزار تومان ، امروز رفتم همون داروخانه میگه ۹۵ هزار تومان
متاسفانه در دامپزشکی کشور ایران هر کس که به دامپزشکی علاقه نداره رفته در صنعت پخش دارو و سر مردم کلاه میذارن و هیچ کسی هم بهشون کاری نداره و سر کلینیسینها و کاردانهای دلسوز و فعال بی کلاه مونده .
قیمت اکسی ۲۰ درصد در بازار جهانی یک دلار و نیم هستش در حالی که مافیای داروی ایران این دارو را با قیمت ۱۰ دلار هم نمیدن
تا الان در کجای کشور یک داروخانه به علت فروش دارو بدون نسخه پلمپ شده که ما بیایم یک درمانگاه رو به علت فروش دارو پلمپ کنیم.
ناشناس
|
Germany
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
چون فروش دارو برابر قانون وظیفه داروخانه داره.
دوستان کلینیسین ما هم اگه علاقه ای به داروخانه دارند
تغییر شغل بدن بهتره .در ضمن تمام این داروها وارداتی و غیر مجاز بودن.
ناشناس
|
Canada
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
0
1
تو تصویر داروی غیر مجاز مشاهده نمیشه!!! منم موافقم اگه قراره تخلف باشه و برابر قوانین برخورد بشه برای همه یکسان باشه داروخانه های ما بدون نسخه دارو میفروشن کسی کاری بهشون نداره نهایتش یه تذکر میدن ولی خدانکنه یه کلینیسین دارو داشته باشه حکم اعدامش رو صادر میکنن.درحالی که کلینیسین کار سنگین رو انجام میده بعد چند سال فرسوده میشه سود کار ام میره تو جیب داروخونه که زیر کولر نشسته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
0
هر کس باید طبق پروانه فعالیت خودش کار کنه
نظر شما
ادامه