کد خبر: ۴۲۴۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

نایب رئیس مجلس از تصمیم هیات رئیسه مجلس برای برگزاری نشستی با حضور وزرا و کارشناسان برای بررسی قیمت کالاها و وضعیت کنونی اقتصاد کشور خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «سید کاظم دلخوش» در نشست علنی روز سه شنبه، 22 خردادماه مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با بیان اینکه باید با توجه به وضعیت اقتصادی کشور جلسه اضطراری و غیرعلنی درباره برخی موضوعات کشور برگزار شود، گفت: قیمت گوش قرمز و سفید در حال حاضر گران شده است و مرغداری ها به خاک نشسته اند چرا که طی ماه های اخیر قیمت نهاده های دامی و هزینه های مرغداری ها به میزانی بالا رفته که صاحبان مرغداری ها تولید را رها کرده اند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه انتخابیه بنده 110 مرغداری وجود دارد که 70 درصد آن ها در حال تعطیلی هستند لذا باید برای کاهش هزینه های مرغداری ها تدبیری شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نابسامان بازار سکه و ارز ادامه داد: رئیس کل بانک مرکزی نمی تواند در این باره توضیح دهد لذا وزیر اقتصاد باید پاسخگوی وضعیت کنونی ارز و سکه باشد چرا که قیمت ها  روز به روز در حال افزایش است.

مسعود پزشکیان در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: در نشست دیروز هیات رئیسه مجلس مقرر شد نشستی درباره قیمت کالاها و وضعیت کنونی اقتصادی برگزار شود که وزرا و کارشناسان در این جلسه درباره شرایط فعلی توضیحاتی ارائه دهند.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
فقط مرغدار ها نیستند گاودارها هم در حال نابودی هستند
مردم ناراحت نباشن وقتی دامداری از بین رفت از هند و چین شیر خشک میارن که مردم عزیز بی شیر نمونن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
0
0
خانه از پای بست ویران است.وزیر دعوت میشود که حرفایی بزند که همه میدانند.مملکت یک شبه به این وضعیت دچار نشده و با این جلسات هم ره به جایی نخواهد برد
نظر شما
ادامه