کد خبر: ۴۲۴۷۷
 

رئیس اتحادیه لبنیات فروشان کرج گفت: اداره دامپزشکی استان البرز خواستار توقف عرضه شیر خام به دلیل تب مالت در لبنیات فروشی ها شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از قدس آنلاین، «امرالله سرحدی» اظهار کرد: تصمیم اداره دامپزشکی مبنی بر توقف عرضه شیر خام با اعتراض این اتحادیه و اعضای آن همراه بوده است.

وی تصریح کرد: مصرف شیر به صورت خام به مردم توصیه نشده لذا جوشاندن شیر همواره برعهده مشتریان بوده است بنابراین سعی می کنیم با رایزنی و برگزاری جلسات مکرر بهترین نتیجه گیری را داشته باشیم.

رئیس اتحادیه لبنیات فروشان کرج در خصوص آخرین وضعیت بازار لبنیات گفت: در فصل بهار بازار از عرضه و تقاضای خوبی برخوردار بوده و همواره عمده توجه مردم به سوی لبنیات سنتی است.

سرحدی تصریح کرد: اغلب مردم اعتقاد دارند که لبنیات بسته بندی شده با مواد افزودنی همراه است به همین دلیل از محصولات سنتی استفاده می کنند که قیمت جدیدی نیز از پاییز سال گذشته تاکنون برای آن ها تعریف نشده است.

وی با بیان این که اغلب لبنیات موجود در بازار در سطح استان تولید می شود گفت: استان البرز خود از مهم ترین تولیدکنندگان لبنیات در سطح کشور است از همین رو اغلب محصولات موجود در بازار حاصل تلاش دامپروران البرزی است.

رئیس اتحادیه لبنیات فروشان کرج از نظارت دقیق اتحادیه بر نحوه عملکرد لبنیات فروشان خبر داد و گفت: لبنیات از محصولاتی است که از لحاظ بهداشتی باید به شدت مورد نظارت قرار گیرد و از این بابت شاهد تخلف چندانی در بین لبنیات فروشان نیستیم.

سرحدی گران فروشی را بیشترین تخلف در صنف لبنیات فروشان عنوان کرد و گفت: بیشترین شکایت دریافت شده در خصوص گران فروشی بوده که در صورت مشاهده با متخلفین برخورد می شود.

 
 
نظر شما
ادامه