کد خبر: ۴۲۵۵۹



رئيس سازمان دامپزشكي كشور از توسعه روابط سازمان دامپزشكي با FAO (سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد) خبر داد و افزود: قطعاً افزايش اين روابط مي‌تواند در پیشبرد برنامه‌هاي سازمان دامپزشکی کشور بسيار تاثير گذار باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دكتر عليرضا رفيعي‌پور» با اشاره به اهميت و ارتباط هر چه بيشتر سازمان دامپزشكي كشور با مجامع بين‌المللي به ويژه FAO اظهار كرد: برنامه‌ريزي‌هاي متعددي جهت افزايش اين تعاملات شكل گرفته أست كه اميدواريم بتوانيم با توسعه این روابط نقش اثرگذاری در جهت معرفی خدمات و فعالیت‌های سازمان دامپزشکی کشور در سطح منطقه و نهاد‌های بین‌المللی ایفا کنیم.

وي با بيان اينكه به منظور اجراي هرچه بهتر برنامه‌هاي فراگير FAO در منطقه و ايران بايد راهبردهايي پیش‌بینی شود، عنوان كرد: سازمان دامپزشكي کشور درصدد ايجاد بستري مناسب به منظور استفاده از توان علمی و ارتقاي دانش كارشناسان سازمان همسو با سیاست‌های FAO می‌باشد.

رييس سازمان دامپزشكي با اشاره به اهميت و جايگاه سازمان دامپزشكي کشور در منطقه گفت: اين سازمان علاوه بر اجرای وظایف ذاتی و حاکمیتی خود که همانا پيشگيري و مبارزه با بيماري‌هاي دامي، تضمين بهداشت و سلامت فرآورده‌هاي خام دامی، پيشگيري و مبارزه با بيماري‌هاي مشترك انسان و دام است، مترصد تبیین و انعکاس فعالیت‌های انجام شده به منظورحضور پویاتر سازمان در تصمیم‌گیری‌های مرتبط با حجم ابعاد بین‌المللی می‌باشد.

دکتر رفیعی پور تصریح کرد: سازمان دامپزشكي كشور در راستاي اجراي پروژه‌هاي علمي و مرتبط با موضوع كنترل و پيشگيري از بيماري‌هاي دام اقدامات متعددي را انجام داده است اما جهت توسعه این اقدامات نيازمند افزايش همكاري‌ها در سطوح بین‌المللی است.


 

نظر شما
ادامه