کد خبر: ۴۲۵۶

حکیم مهر - پنجاه‌ و یکمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران به حد نصاب نرسید.
پنجاه و یکمین جلسه شورای مرکزی به دلیل عدم حضور برخی از اعضا، به حد نصاب نرسید و وارد دستور کار نشد.
 با این حال رئیس شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی  در ابتدای این جلسه بر اهمیت آن، به دلیل انتخاب اعضای مجمع که بر اساس تبصره 2 آیین‌نامه چگونگی تشکیل و وظایف مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده و تعیین اعضای انتخابی شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، رییس سازمان را ملزم به اعلام تعداد نمایندگان هر یک از استان‌ها پس از تصویب شورای مرکزی سازمان، حداقل 3 ماه قبل از برگزاری انتخابات می‌کند تاکید کرد.
دکتر سید محمد آقامیری سپس گزارشی از مسائل روز حوزه دامپزشکی به حضار ارائه داد .
وی با اشاره به برگزاری کنگره بهداشت و بیماریهای آبزیان که ابتدای آبان ماه در مرکز همایش‌های فرهنگی هنری تهران برگزار شد گفت: بازتاب‌های برگزاری این کنگره و سایر کنگره‌های‌ برای سازمان چه در سطح ملی و چه در سطح بین‌‌المللی بسیار مثبت بوده است.
رییس سازمان نظام دامپزشکی با تقدیر از  اعضای شورای مرکزی و اعضای کمیته‌های علمی سازمان به دلیل همکاری و تلاش برای برگزاری کنگره‌های برگزار شده از سوی سازمان افزود: بی‌شک تلاش‌های شما و کارکنان باعث شد، سازمان در مسیری قرار گیرد که نوید آینده‌ای روشن را به اعضای خود دهد، هر چند تا رسیدن به سر منزل مقصود هنوز راه بسیاری باقی است.
دکتر آقامیری همچنین به برگزاری همایش چهره‌های ماندگار اشاره کرد و گفت: انتخاب دکتر محمدرضا مخبر دزفولی به عنوان چهره ماندگار علم دامپزشکی و سهمی که دامپزشکان در این همایش داشتند بسیار مسرت بخش است.
رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در ادامه در خصوص عملکرد کمیته برگزاری انتخابات آتی شورای مرکزی سازمان گفت: این کمیته وظایف خود را بنا بر قوانین سازمان موبه مو انجام داده است.

 

 

 

نظر شما
ادامه