کد خبر: ۴۲۵۶۱



رئیس انستیتو پاستور ایران با هدف شناسایی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و امکانات موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، از بخش‌های مختلف تولیدی این موسسه بازدید به عمل آورد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، «دکتر علیرضا بیگلری» با حضور در موسسه رازی از بخش‌های مختلف تولیدی این مرکز بزرگ تولیدی – تحقیقاتی کشور بازدید و در جلسه‌ای مشترک که با حضور دکتر عباس شفیعی، پیشکسوت موسسه رازی و چهره ماندگار کشور، دکتر علی اسحاقی رئیس موسسه و معاونان برگزار شد، شرکت کرد.

در این برنامه، رئیس انستیتو پاستور و معاون تولید این مرکز به اتفاق مسئولان موسسه رازی، از بخش تولید واکسن‌های ویروسی مصرف انسانی (فلج اطفال، سرخک، سرخجه و اوریون)، واکسن‌های باکتریایی مصرف انسانی (دیفتری، کزاز و سیاه سرفه) و ساختمان جدید تولید و تصفیه سرم‌های درمانی ضد مارگزیدگی و عقرب زدگی (B1) موسسه رازی بازدید کردند.

پس از بازدید از بخش‌های تولیدی، جلسه‌ای مشترک به منظور شناسایی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و امکانات موسسه رازی، چگونگی همکاری مشترک و نحوه کمک به رفع موانع پیش روی تولید برخی واکسن‌ها در این موسسه برگزار و راهکارهای حل مسائل و چگونگی همکاری دو طرف برای رفع موانع بررسی شد.





نظر شما
ادامه