کد خبر: ۴۲۵۸۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر قاسم رضائیان‌زاده» افزود: صنعت طیور کشور باید اصلاح شود و از روش‌های سنتی فاصله بگیریم/ دامپزشکی در خط مقدم سلامت جامعه قرار دارد ...
 

حکیم مهر: معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور گفت: با اصلاح ساختار صنعت دام و طیور کشور و استفاده از شیوه های مدرن، ضمن کاهش آسیب هامی توان در مسیر تامین امنیت غذایی گام برداشت .

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر قاسم رضائیان زاده» روز پنجشنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید دامپزشکی استان قزوین که در سالن جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: تامین امنیت غذایی مردم و پیشگیری از بیماری‌های دام و طیور و بیمارهای مشترک از مهمترین رسالت های سازمان دامپزشکی است که در این راستا همه توان خود را بکار می گیریم .

نبود واکسن در سالهای ۹۴ و ۹۵ موجب شد آسیب های فراوانی ببینیم

وی افزود: در سالهای ۹۴ و ۹۵ نبود واکسن موجب شد در حوزه بیمارهای دام و طیور آسیب های فراوانی ببینیم، لذا به نظر می رسد با حمایت مجلس باید اعتبارات لازم برای تامین واکسن ها و داروهای مورد نیاز برای پیشگیری از بیماریها تامین شود .

با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار قادریم از صدها میلیارد تومان خسارت به دام و طیور  کشور جلوگیری کنیم

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور یادآور شد: با یک اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی در این سازمان قادریم از بروز صدها میلیارد تومان خسارت به دام و طیور کشور جلوگیری کنیم و سرمایه گذاری در این بخش ارزش افزوده بسیار بالایی دارد و امینت غذایی کشور را نیز تضمین می کند .

حمایت از سازمان دامپزشکی باید در اولویت مسئولان کشور قرار گیرد

وی بیان کرد: دامپزشکی در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش موثری دارد و حمایت از این سازمان باید در اولویت مسئولان کشور قرار گیرد .

رضائیان زاده بیان کرد: در سالهای ۹۵ و ۹۶ که بیماری تب برفکی و آنفلوانزای پرندگان به استانهای کشور آسیب زد، در استان قزوین بخوبی مدیریت شد و در حالی که شما در نزدیکی کانون بیماری در آبیک و استان البرز قرار داشتید، کمترین آسیب را متحمل شدید .

صنعت طیور کشور باید اصلاح شود و از روش های سنتی فاصله بگیریم

وی بیان کرد: نمی توان انتظار داشت همه بیمارهای کنترل و یا جلوگیری شود زیرا این کار نیازمند تقویت ساختار صنعت طیور کشور است که باید اصلاح شود و از روش های سنتی فاصله بگیریم.

رضائیان زاده یادآور شد: با روش های سنتی در تولید دام و طیور نمی توان امیدوار بود خسارت های این حوزه که مستمر است کمتر شود اما اگر زیرساخت ها اصلاح شود و زمینه های بهداشتی در تولید رعایت شود، به دستاوردهای مهمی می رسیم .

دامپزشکی در خط مقدم سلامت جامعه قرار دارد

وی افزود: این حوزه با شناسایی و اقدام به موقع هنگام وقوع بیماری های دامی در خط مقدم مبارزه با آن به منظور حفظ سلامت جامعه قرار دارد.

رضائیان زاده با تشکر از خدمات دکتر نقیبی مدیرکل سابق دامپزشکی قزوین اظهار داشت: امروز مردم بسیار آگاه هستند و از کار صادقانه و مخلصانه حمایت می کنند و خدمات مدیر سابق از سوی بهره برداران مورد رضایت قرار گرفته است.

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور اضافه کرد: مدیرکل جدید آقای دکتر زینالی هم با سابقه و تجربه لازم از بدنه این سازمان هستند و می توانند در پیشبرد برنامه ها موفق باشند.

در ادامه ضمن تقدیر از خدمات دکتر بهمن نقیبی مدیرکل سابق، دکتر حمید زینالی به عنوان مدیرکل جدید دامپزشکی استان قزوین معرفی شد .

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
ممنون از توجه دكتر به توليد و استراتژى داشتن براى رسيدن به اهداف عالي مطرح شده
ولي براى. قاچاق ، قاچاقچي، عرضه دارو و واكسن توسط دفترها و شركتهاى بازرگاني كه ......................... هستند چه برنامهاى داريد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
1
0
دکتررضاییان بسیار بسیار مثبت ودوست داشتنی است.ایکاش توسازمان دامپزشکی چند نفر با اخلاق مثل ایشون داشتن.
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
كدام يك از رفتار ايشان اين نتيجه گيري را براي شما رقم زده است؟
اي كاش نام خودتان را مينوشتيد تا شما را بشناسيم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
روش جدید دکتر ماکنعلی برای کنترا تب برفکی باعث خواهد شد همانند آنفلوانزای فوق حاد پرندگان بیماری مهار بشود اوج قدرت ماکنعلی را در اردیبهشت 98 خواهید دید
ناشناس
|
France
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
اخلاق و شخصيت بسيار مهم و خوب است اما مديريت و شجاعت در تصميم گيرى و اجرا و كنترل داستان ديگريست
نظر شما
ادامه