کد خبر: ۴۲۶۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
نماینده مدیران کشتارگاه‌های طیور استان خراسان رضوی:
«مهندس محمدپور» افزود: در چنین شرایطی بحث ارتقای کیفیت لاشه‌های طیور هم مطرح شده که ضمن استقبال از این طرح، اعلام می‌کنیم که شرایط مطلوبی برای اجرای این طرح نداریم ...



حکیم مهر: در جلسه‌ هم‌اندیشی انجمن صنفی کشتارگاه‌های طیور خراسان رضوی با مدیر کل دامپزشکی استان که در محل اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد، «دکتر شریعتی» گفت: کشتارگاه‌ها نقش مهمی را در تولید فرآورده‌های خام دامی ایفا می‌کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، وی ضمن بیان این مطلب که در حاضر در جنگ اقتصادی با دنیا هستیم، گفت: امسال با توجه به خشکسالی در شرایط سختی به سر می‌بریم اما با تعامل، همدلی و همکاری بین دامپزشکی و کشتارگاه‌ها می‌توانیم با این معضلات مقابله کنیم و این صنعت را که مانند زنجیری به هم متصل هست را موفق و سرپا نگه داریم.

مدیر کل دامپزشکی استان یادآور شد: شنیدن نظرات کارفرما و مشتری برای تنظیم برنامه‌ها و بهتر شدن کارها الزامی است.

دکتر احمد شریعتی گفت: ما موفقیت را با درک متقابل و تعامل تجربه کرده‌ایم.

وی از کشتارگاه‌های صنعتی طیور استان به عنوان بخش مهمی از زنجیره تامین امنیت غذایی جامعه یاد کرد و سلامت محصولات این مراکز را در ارتقا و تامین سلامت جامعه بسیار مهم دانست.

مدیر کل دامپزشکی استان تاکید کرد: علی‌رغم تمام مشکلات موجود، ارتقاء سطح بهداشت و سلامت فرآورده‌های خام دامی در اولویت‌های برنامه عملیاتی دامپزشکی در سال 97 می‌باشد که با همت کشتارگاه‌ها و پیگیری جدی کارشناسان و مدیران دامپزشکی ان شاالله در سالی که پیش رویمان است شاهد موفقیت‌های چشمگیری خواهیم بود.

در این جلسه، «مهندس محمدپور» مدیر عامل مجتمع مارال طیور به نمایندگی از سایر مدیران کشتارگاه‌های طیور حاضر از جلسه گفت: همکاری‌های مطلوبی از سوی دامپزشکی در حمابت از صنعت طیور استان انجام شده است.

وی گفت: مشکلات عدیده مالی و کمبود نقدینگی و بدهکاری تولید کنندگان و کشتارگاه‌ها باعث شده نتوانیم حق و حقوق دامپزشکان و مسئولین فنی را به شکل کامل پرداخت کنیم.

محمد پور اظهار داشت: در چنین شرایطی بحث ارتقای کیفیت لاشه‌های طیور هم مطرح شده که ضمن استقبال از این طرح، اعلام می کنیم که شرایط مطلوبی برای اجرای این طرح نداریم.

وی افزود: بحث ارتقای کیفی را دامپزشکی به تمام کشتارگاه ها ابلاغ کرده است و ما هم تمام توان خود را برای اجابت خواسته ها و انتظارات دامپزشکی به کار گرفته‌ایم.

وی گفت: با توجه به مشکلات و معضلات اقتصادی کشتارگاه‌ها انتظار داریم تا مباحث ارتقای کیفی تولیدات کشتارگاه‌ها را با شیب ملایم‌تر از سوی دامپزشکی دنبال شود تا فشار کمتری به تولید‌کنندگان وارد آید.

در راستای صحبت‌های محمدپور، صادقی مدیرعامل کشتارگاه سبزوار اظهار داشت: با توجه به بکار‌گیری دستورالعمل‌های دامپزشکی نتایج مثبت و قابل توجه‌ای را به دست آورده‌ایم.

در انتها مقرر شد تا بازدیدی مشترک از برخی کشتارگاه‌های طیور کشور نیز با حضور طرفین این نشست صورت پذیرد.

یادآور می‌گردد استان خراسان رضوی دارای 16 کشتارگاه طیور و ظرفیت سالانه حدود 75 قطعه کشتار در این مراکز است.


 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پسر زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
0
0
یعنی چی مشکلات مالی نگذاشته حق و حقوق مسئولین فنی را کامل پرداخت کنیم؟. اگر در کشتارگاهی که هر شب ده هزار تا کشتار داشته باشد به ازای هر مرغ ،فقط ۲۰ تک تومنی کنار گذاشته بشه،حقوق مسئول فنی کامل پرداخت میشه،بعد میگید مشکلات مالی!!!!!!!, واقعا ملت را نادان فرض کردن،سازمان و ادارات دامپزشکی هم بخاطر عدم حمایت از مسئولین فنی،هم در حق همکاران بخش خصوصی هم در حق سلامتی مردم خیانت میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
0
0
ایشان خودشان می دانند که مسوولین فنی تحت فشار آمار کشتار را پایینتر گزارش می دهند فلذا از همان پولی که به دولت پرداخت نمی کنند می توانند حقوق مسوول فنی را پرداخت کنند
ناشناس
|
Singapore
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
عجبا مشکلات مالی در کشتارگاه طیور جای پینوکیو خالی
نظر شما
ادامه