کد خبر: ۴۲۶۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

بسته بندی گوشت مرغ با رول های ساخته شده از پوست انبه می تواند عمر مفید آن را افزایش دهد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از رادیو صنعت طیور ایران، نتایج تحقیقات صورت پذیرفته توسط محققین در مرکز تحقیقات BARC  در بمبئی حاکی از آن است که استفاده از پلیمرهای تجزیه پذیر پلی اتیلن انبه به همراه سه پلیمر زیست تخریب پذیر دیگر به منظور تولید یک فیلم بسته بندی، می تواند خواصی ضدمیکروبی داشته باشد. بر این اساس، رول های ساخته شده، خواص ضد میکروبی خوبی را در برابر میکروب های غذایی معمولی نشان می دهند و ویژگی های آنتی اکسیدانی بالایی را نمایش می دهند.

این رول ها خواص کشسانی و استحکام بالایی داشته و با استفاده از این محصول می توان گوشت مرغ تازه را به مدت 12 روز در دمای 2 تا 4 درجه سانتی گراد نگهداری نمود. این در حالی است که بسته بندی های عادی، تنها 72 ساعت می توانند این محصول را نگاه دارد.

گوشت مرغ دارای محتوای لیپیدی بالایی است که مستعد روند اکسیداسیون بالایی در هنگام ذخیره و پردازش می باشد، اما رول های جدید ساخته شده، توانایی آن را دارند تا این محصول را در برابر اکسیداسیون محافظت نماید.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
انبه خود جز میوه های حساس به حساب می اید چطور می تواند موجب ماندگاری گوشت مرغ شود؟؟؟؟
یاس
|
Spain
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
0
0
میوه ی حساس چه ارتباطی داره؟خود انبه رو که نمیپیچن دور مرغ!صحبت از پوست انبه هستش که اون هم احتمالا از ترکیباتش استفاده میکنن نه خود پوست.
نظر شما
ادامه