کد خبر: ۴۲۶۶
تعداد نظرات: ۴۷ نظر
به حتم واقفید، اخیراً نغمه‎هایی ناخوشایند و غیرکارشناسی از سر تعجیل در فهم آتیه امر و از سوی عده‎ای افراد ظاهربین مطرح می‎شود و جای گله اینکه روند تصمیم‎گیری برخی مسئولین بالواقع دلسوز و دردآشنای نظام مقدس ایران اسلامی نیز تحت‎الشعاع آن قرار گرفته و بر این کلام خام رأی تأیید می‎زنند...

حکیم مهر -  در حالی که سازمان دامپزشکی کشور از انتشار بخشنامه مهم معاون اول رئیس جمهور در توقف اعزام ناظرین بهداشتی دولتی خودداری نموده و ظاهراً کوهنوری اعضای سازمان و مسابقات فوتبال و تنیس روی میز برای آن سازمان از اینگونه مباحث مهم‎تر است و ترجیح مسئولین سازمان دامپزشکی این است که به این دست مطالب در سایت رسمی این سازمان نپردازند ، وبلاگ ناظرین بهداشتی ایرانی مستقر در برزیل بیانیه دکتر جعفر عطارباشی سرپرست ناظرین دولتی (دامپزشکی) ایران را هنگام خداحافظی با برزیل و اتمام مأموریت به شرح ذیل منتشر کرد :

 

نفر چهارم از چپ : دکتر جعفر عطارباشی

 

بسمه تعالی

کسی که صبحگاهان برخیزد درحالیکه به امور مسلمانان اهتمام نداشته باشد ، مسلمان نیست!

 

به مصداق رجوع به حدیث شریف فوق از کلام گهربار پیامبر اعظم (ص) ، اینجانب به عنوان سرپرست ناظرین بهداشتی برزیل بهمراه سایر همکاران صدیق و سختکوش دامپزشکی مدت قریب به 6 ماه است که تصدی این مسئولیت خطیر را بعهده دارم ، از نزدیک شاهد مصادیق متعددی از تخلفات بهداشتی محرز در کشتارگاههای برزیل طرفهای قرارداد شرکتهای واردکننده ایرانی بوده‎ام که با مقاومت متعهدانه مفتون اقتدار و شرافتمندانه مبتنی بر وجدان کاری همکاران صدیق خود بعنوان ناظرین بهداشتی نقشه‎ها و اهداف سوء ایشان خنثی و نقش برآب گردیده است. نهایتاً ماحصل این زحمات و تلاشهای بی ادعا و مشحون ایثار و درایت در مدیریت امور، تهیه و تولید و تأمین گوشت قرمز و مرغ سالم و بهداشتی منطبق با اصول استانداردهای غذایی بین‎المللی بعنوان اصلی‎ترین مواد اولیه غذایی و پروتئینی شاخص و به تعبیری لقمه‎ای حلال و سالم و بهداشتی سفره‎های معنوی و با برکت و مملو عزت مردم شریفمان بوده که خدای را بر این توفیق شاکریم و ساجد و زهی عز و شرف بر این حضور مخلصانه یاران در وادی خدمت‏رسانی در سنگر نخست حراست از ساحت سلامت عزیزترین مردمانی که از جان و مال خویش در حفظ گنجینه عظیم نظام و انقلاب و ناموس وطنی خویش در هیچ مقطعی فرونگذاشتند که همین توان و مجال خدمت، موهبتی است الهی و پاک که به جان بر آن فخر فروشم.

به حتم واقفید، اخیراً نغمه‎هایی ناخوشایند و غیرکارشناسی از سر تعجیل در فهم آتیه امر و از سوی عده‎ای افراد ظاهربین مطرح می‎شود و جای گله اینکه روند تصمیم‎گیری برخی مسئولین بالواقع دلسوز و دردآشنای نظام مقدس ایران اسلامی نیز تحت‎الشعاع آن قرار گرفته و بر این کلام خام رأی تأیید می‎زنند.

مخلص موضوع، تغییر رویه نظارت بهداشتی بر واردات گوشت و متوقف نمودن اعزام ناظرین بهداشتی بخش دولتی (با ادای احترام کامل به جایگاه رفیع و خاصه همکاران و تلاشگران محترم بخش خصوصی و ارج نهادن به ماهیت حرفه‎ای این بزرگواران) می‎باشد که در این میان برخی با تعبیر ناصحیح و غیرحرفه‎ای از ساختار کلی مبحث اصل 44 قانون اساسی به این مقوله حاکمیتی که منحصراً متولی آن در شاکله و نص صریح قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، سازمان دامپزشکی می‎باشد برحصول این مقوله به عمد در راستای دست‌یازی به برخی منافع نامتعارف دامن زده می‎زنند.

به شرط وظیفه بنده به چند نمونه از مصادیق تخلفات فعلی و روزمره که علیرغم حضور ناظرین بهداشتی ایران صورت گرفته و با برخورد قاطعانه همکاران ما ختم به اصلاح رویه غلط می‎گردد می‎پردازم و صد البته رجاء واثق دارید در صورت عدم حضور ناظر بهداشتی در فرآیند تولید، این قصور در عمل و انجام دقیق وظیفه ذاتی تشدید گردیده و صورت عادی و در عین حال فرجام نامطلوب به خود می‎گیرد، حال با این تفاسیر، تو خود حدیث مفصل بخوان زین مجمل.

1 -  در کشتارگاهها علی‎القاعده و طبق ضوابط صرفاً فقط گوساله نر جوان حداکثر با سن 36 ماهه باید برای ایران کشتار شود. حال آنکه به دفعات گاوهای با سن بیش از سن مجاز و حتی گاو ماده بصورت زیرکانه و از روی نیت سوء وارد چرخه کشتار می‎کنند که این عمل مغایر با قراردادهای مصوب فیمابین بوده و با هوشیاری ناظرین بهداشتی به دفعات کشف و حذف گردیده است. (گاو ماده و گاو با سن زیاد از کیفیت گوشت پایین‎تری برخوردار است)

2 -  کشتار دام واکسینه شده پس از گذشت یکماه از تاریخ واکسیناسیون مجاز است (بعلت اثرات و فعل و انفعالات متعاقب واکسیناسیون در داخل بافتهای بدن) و این در حالیست که بدفعات شاهد عرضه و کشتار دام با شرایط واکسیناسیون در 3 تا 4 روز قبل از کشتار بوده‎ایم و قصد عرضه برای ایران داشته‎اند که چشمان بیدار و هوشیار ناظرین بهداشتی مانع از اهداف آنها گردیده است.

3 -  در موارد متعددی گوشت‎های تولیدی فاقد شرایط برودتی و کیفیتی بوده (بدلیل نقایص سردخانه نگهداری) که با بازرسی‌های مستدام ناظرین بهداشتی گوشت‎های مزبور از چرخه ارسال به ایران خارج گردیده است.

4 -  در مواردی شاهد دیفراست (خارج شدن گوشت از حالت انجماد که در واقع از کیفیت گوشت کاسته شده و زمینه بروز فساد و آلودگی ثانویه فراهم می‎شود) بوده‎ایم که قصد انجماد مجدد و عرضه برای ایران داشته‎اند و حتی این کار را در روزهای تعطیل و در غیاب ناظرین بهداشتی انجام می‎دادند که با هوشیاری ناظر بهداشتی موارد شناسایی و حذف گردیده است.

البته شاید فرصت و مجال بازگویی تمامی موارد در این زمان کوتاه نباشد ولی لازمست بر طریق اصول و تکریم دانش و تجربه، تصمیم‎گیرندگان شتابزده عمل نکنند بلکه با بهره‎مندی از تجربیات و تشریک مساعی اساتید و افراد با تجربه و صاحبنظر در این زمینه به یک تصمیم منتج به نتیجه مطلوب تحصیل نمایند و حداقل یک بازدید میدانی از این فرآیند داشته باشند سپس جمع‏بندی و نتیجه‎گیری و اتخاذ تصمیم نمایند.

در مجموع با توجه به اینکه بخش کنترل کیفیت و سیف (دامپزشکی برزیل) نگاهی انتفاعی و در جهت نیل به صادرات حداکثری در جهت منافع ملی کشور متبوع و تثبیت خود در مسابقه رقابت اقتصادی صادرات تلاش می‎کنند تبعاً محصولات فاقد شرایط بهداشتی را حاضر نیستند حذف کنند بلکه به هر شکل ممکن با بزک کردن آن محصول ، سعی بر عرضه در مسیر صادرات دارند. لذا تجربه چندین ساله ما را بر این باور داشته که این رویه اصلاً و به هیچ‎وجه قابل اعتماد نیست.

حذف ناظرین بهداشتی در کشتارگاهها لطمه شدیدی به بهداشت و سلامت جامعه وارد می‎کند چون احتمال وارد نمودن گوشت آلوده را چند برابر می‎کند و گوشت فاقد شرایط بهداشتی خود می‎تواند منشاء و موجب سلب سلامتی و خدای ناکرده ببار آوردن هزینه‎های سنگین دارو و درمان و بیمارستانی گردیده ، نهایتاً به خطر افتادن سلامت جامعه و سرانجام به امنیت ملی کشور عزیزمان آسیب وارد می‎سازد.

لازم به ذکر است کسانیکه این طرح را مطرح نموده‎اند ایران را مشابه کشورهای اروپایی در نظر گرفته‌اند. حال آنکه عمدتاً شرایط کشور ما با اروپا بسیار متفاوت است و اصلاً شرایط اروپایی در این مقوله و در وضعیت فعلی قابل پیاده‎سازی نیست.

در شرایط کشور ما کنترل نظارت بهداشتی از حلقه اول زنجیره تولید تا حلقه آخر باید مداوم و مستمر باشد تا اطمینان از سلامت فرآورده با حضور این فیلترهای مطمئن و کارکشته محقق گردد. در غیراینصورت اطمینانی به سلامت فرآورده‎ نخواهد بود.

از طرفی سایر کشورهای مسلمان و حتی غیرمسلمان که ناظر ندارند به ناظرین ایران اعتماد و اکتفا می‎نمایند و عمدتاً با کشتارگاههایی که برای ایران تولید دارند همزمان قرارداد منعقد می‎نمایند!

به هر حال نکاتی که عرض شد از سوی یک عضو ناچیز دامپزشکی با تجربه حداقل 15 سال فقط در زمینه گوشت و بسته‎بندی و امور کشتارگاهها و نظارت بر بهداشت عمومی و تدریس مباحث مذکور و مرتبط با فرآورده‎های خام دامی در دانشگاههای دولتی و غیردولتی بوده و این موضوع جدید را زنگ خطر و هشدار و تهدید علیه بهداشت عمومی و امنیت ملی می‎دانم.

دکتر جعفر عطارباشی

25 آبان 1389

 

گفتنی است دکتر عطارباشی مسئولیت خود را اخیراً به دکتر آذرنوش واگذار نموده است.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۴۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارشناس سازمان دامپزشکی کشور
|
-
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۵
0
0
با سلام بر همه آنانی که دلشان برای مردم می سوزد و به امید رستگاری افرادی که گمراه شده اند :
من نامه نشات گرفته از ............ آقای دکتر عطار باشی را خواندم و بسیار متاثر شدم ابتدا از بعد حقوقی به اصل موضوع می پردازم و سپس از بعد فنی :
آقای دکتر عطار باشی اتهامی سنگین را بر قوه مجریه وارد کرده است ، آقای دکتر باید بدانند که که بعنوان کارشناس مسئول دامپزشکی استان خراسان رضوی در مقامی نیستند که بی پروا چنین مطالبی را بیان کنند آنهم بصورت کتبی و در اینترنت ، شما باید بدانید که کار دولت بر اساس مطالعات کتابخانه ای و میدانی و با استفاده از مجربترین کارشناسان بین المللی انجام گرفته است کار آقای دکتر عطار باشی عین توهین مشددبه رییس جمهور است توهین مشدّد یعنی اینکه در پاره‌ای اوقات جرم توهین به اعتبار شخصیت و مقام و منصب طرف توهین و یا وسیلۀ ارتکاب آن با عکس العمل شدید قانون‌گذار مواجه می‌شود. عمده‌ترین توهین‌های‌ مشدد در حال حاضر عبارتند از:
1- توهین به رئیس جمهور و سایر مقامات مملکتی و رسمی و نمایندگان سیاسی شورهای خارجی.
2- توهین از طریق مطبوعات.

شرایط اختصاصی توهین به رئیس جمهور و سایر مقامات کشوری:
الف- انجام عمل مادی وهن­آور؛ اعم از کتبی و شفاهی
ب- طرف توهین باید صاحب سمت یا مقام مملکتی، رسمی و دولتی باشد؛
ج- توهین باید در حال انجام وظیفه یا به سبب آن باشد.
لذا آقای دکتر عطار باشی بایستی توانایی پاسخگوی مطالب خود که عین توهین مشدد می باشد را داشته باشد
و اما از حیث فنی آقای دکتر عطار باشی واقعا به شرح وظایف خود اعتقاد دارید؟ ، اولا انتخاب شما ............................... شما ............... بوده است ، آیا صلاحیت تایید کشتار گاه را شما مشخص می کنید؟ شما باید بدانید که کشتارگاه بر اساس اصولی تایید و مجاز به تولید گوشت قرمز می شوند که شما به هیچ وجه با آن اشنا نیستید ، اگر بودید شرح وظیفه ای بنام بررسی صلاحیت کشتارگاه را نمی آوردید ، شما مگر مسئول تنظیم بازار این مملکت هستید که برای خودتان و دیگران در این زمینه تعیین تکلیف می کنید ، نظارت بهداشتی که بر اساس حضور جنابعالی نبایستی صورت پذیرد اصولا شما سه محور check، checker و check of checker را در دامپزشکی نمی دانید بخاطر همین ......... ............ و نامطمئن ترین روشها که همانا باعث ....... نیروهای سازمان می شود نیز بوجود آمده است ، آیا با روش اروپایی ها آشنا هستید؟ آیا با روش استرالیایی ها آشنا هستید؟ آیا بروش کدکس الیمانتاریوس آشنا هستید آیا با پرونده هایی که قبلا برای ........................... به وجود آمده آشنا هستید ؟ آیا اگر شما آنجا نبودید و براساس پروتکلهای بازرسی بین المللی کار انجام می شد اینهمه لطمات بر این مملکت وارد می شد ، شما بدلیل عدم شناختان از بازرسی های بین المللی مطالب را بیان نموده اید که خود را ......... و بایستی پاسخگوی مطالب خود باشید، من مطئن هستم که حرفهای شما نشات گرفته از ضعف شناخت شما به سیستم حاکم بر بازرسی های بین المللی می باشد و اگر با اصولی همانند VOI و OIC و IR آشنا بودید حداقل به هیات دولت توهین نمی کردید ، من اگر بجای ........... باشم بی درنگ و بدون هیچ چون و چرایی بخاطر توهین نیرویش به هیات دولت استعفا میدادم
دکتر محمدزاده
|
-
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۵
0
0
من فکر می کنم همکاران بهتر است اجازه بدهند روابط عمومی سازمان که پخته تر می تواند جواب بدهد به این مسایل پاسخگو باشد .
حقگو
|
-
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
0
0
دكتر محمد زاده عزيز روابط عمومي سازماني كه مدرك فوق ديپلم دارد آخر چه جواب پخته اي مي تواند بدهد. درضمن .....................................
بچه لرستان
|
-
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
0
0
دكتر ماكنعلي همشهري جان ، حيف تو نبيد اسير ...... شدي ، حيف تو نبيد دنبال اينها راه افتادي؟؟؟ خوت بووو كه حرف ايما رو تو ايفهمي...............
دکتر علی صفر ماکنعلی
|
-
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
0
0
به همشهری و یا غیر همشهری عزیزی که ما را با لهجه لری مورد لطف و مرحمت خود قرار داده اند اولا تشکر می کنم، دوما باطلاع همشهری عزیز برسانم که وقتی که از طریق یکی از دوستان مسئول در سازمان به من اطلاع دادند که شما اسمی از من در این سایت دامپزشکی برده اید ،کلی گشتم تا کامنت شما را البته با راهنمایی دوستم پیدا کردم ، از آنجاییکه ما به شفافیت و عدم دو چهره ای اعتقاد داریم و بقول فرنگی ها سعی می کنیم که حدا اقل double face نباشیم ، به اطلاع جنابعالی می رسانم که من در زمانی که در دفتر قرنطینه بودم بهتر است بگویم که حدود ده سال در دفتر قرنطینه، خطیر ترین مسئولیت را بعهده داشتم و الان هم ادعا می کنم بر نقاط ضعف و قوت آن دفتر هم ادعا می کنم که واقف می باشم، و دارای تجربه کار بین المللی در بالاترین سطح ممکنه بمدت چهار سال بوده ام ، و البته در زمانهای مختلف در سطوح مختلف ملی توسط بعضی از نمایندگان محترم مجلس و تا سطوحی دیگر مورد سئوال قرار گرفته ام ، و در خصوص ارتقائ دامپزشکی کشورم بیشتر از آنچه که شما فکر بکنید تلاش کرده ام و پی هر تهمت و افترایی را هم بخود مالیده ایم ، همشهری عزیر باید واقعیت را پذیرفت و از انجام کارهای غیر منطقی در سازمان فاصله گرفت شما یا میدانید یا نمی دانید بهر حال جهت اطلاع من ادعا می کنم که طراح دستورالعملهای اتحادیه اروپا از جمله دستورالعمل 91/493/eec و 90/426/eec کاری از بنده و همگروههایم بوده است و اولین کسی در سازمان بودم که مبحثی بنام IHR را وارد سازمان دامپزشکی کشور کردم ،من اولین کسی بودم که سیستم ایجاد منطقه حائل سیستان و بلوچستان را پیاده کردم، من اولین کسی بودم که در تهیه بیش از 30 پروتکل دو و چند جانبه نقش داشته ام، و اما حرف منطقی اینست که سیستم نظارت بهداشتی بر واردات گوشت قرمز می تواند بر اساس الگوی آبزیان صورت پذیرد و هیچ اتفاقی بدی هم نخواهد افتاد ، بعضی ها به من می گویند چرا با دولت دهم همکاری می کنی؟ و جالب خود دارای مسئولیت در همین دولت هستند ، بعضی ها می گویند چرا با بعضی از نمایندگان مجلس همکاری می کنید ، من یک جواب داده و می دهم و آن اینست که من یک شخص فنی هستم و آمادگی لازم برای ارائه نظراتم آنهم با مدرک و سند ، برای هر دولتی که حاکم باشد را دارم و به محورهای سیاسی آنها به هیچ وجه توجه نخواهم کرد من یک شخص فنی و غیر سیاسی می باشم و در زمینه هایی که فاقد دانش باشم هرگز اظهار نظر نکرده ام ونخواهم کرد ، لذا از شما همشهری عزیر می خواهم که اولا سری به وب ساین اینجانب به ادرس www.makenali.com بزنید دوما خواهش می کنم به جای تهمت و اتهام خود لطف کنید با ادرس ای میل من که بر روی وب سایت قابل دسترسی هست مکاتبه کنید تا پاسخ شما را بدهم، و خود متوجه خواهید شد که من دنباله رو هستم و یا طراح، ما بدنبال منافع ملی هستیم و یا بدنیال منافع شخصی. از مسئولین سایت حکیم مهر هم می خواهم با رعایت موازین حقوقی زمانی که اسمی ازکسی برده می شود حتما یا اسم نوسینده را قید کنند و یا قبل از انتشار اسم شخص دوم از او اجازه کتبی بگیرید
دکتر مرتضوی
|
-
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
0
0
از بچه لرستان که خودشان را همشهری دکتر ماکنعلی می دانند خیلی خیلی تشکر می کنم چرا ؟چون کامنت ایشان باعث شد که دکتر ماکنعلی با راهنمایی دوستانشان یک نظری هم به این سایت بیندازند .این یک افتخار است چون دکتر ماکنعلی شاخص و ابرو و از بزرگان با سواد این علم هستند امیدوارم حکیم مهر به این روند جذب نخبگان مخاطب ادامه دهد .
همكار
|
-
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
0
0
جناب آقاي ......... آيا شما عضو مجموعه و يكي از مديران شركتي نيستيد كه با استفاده ........................... قصد گرفتن بازرسي هاي گوشت سازمان براي آن شركت به اصطلاح بين المللي ولي متشكل از ................نمي باشد ؟آيامايل به شفاف سازي هستيد ؟ يا فقط تصادفي چنين شده است
کارشناس اداره کل دامپزشکی فارس
|
-
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
0
0
من نمیدانم چرا بعضی از آقایان در سازمان نمی خواهند بپذیرند که کارشنان غلط است و اصرار دارند که بخاطر .... {عدم آگاهی} خودشان دیگران را متهم کنند ، حالا فرض کنید که یکی از همکاران سازمان هم رفته در یک سازمان بازرسی بین المللی بدلیل توانمندی اش مسئولیتی را تحت هر شرایطی پذیرفته است، من اتفاقا با آن شخصی که شما اسم می برید و ...................................... ارتباط نداشته ام ولی در کلاسهای درس او چندین بار شرکت کرده ام و باید ادعا کنم که دارای دانش بالا ، اطلاعات بین المللی جامع و خدا وکیلی در شفاف سازی ،قطع رانت و کمک به بخش خصوصی و تصدی زدایی برای تسهیل در امر تجارت و ارتقائ دامپزشکی از من و شما بیشتر به گردن سازمان و کشورحق دارد ، همکار محترم اگر شهامت دارید حداقل به وب سایت او مراجعه کند تا با دید وسیع، بینش عمیق و اطلاعات وسیع او آشنا شود ، حداقل مطلب او را در خصوص مقررات بین المللی در خصوص ایمنی مواد غذایی مطالعه کنید
برادر یک نماینده مجلس
|
-
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
0
0
شنیده می شود که این حرف های نسنجیده اقای دکتر عطارباشی باعث ازردگی خاطر معاون اول رییس جمهور و نمایندگان کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی شده و تاوان ان را دکتر دستور خواهند داد .
سلام دکتر یگانه عزیز
|
-
|
۰۶:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۴
0
0
اقای دکتر یگانه عزیز فقط 2 روز مانده است .یادتان باشد که در برابر قانون دولت همه باید تمکین کنیم دوران ........... در کشور ما خیلی وقت است پایان یافته است با ........... سوابق دکتر دستور را خراب نکنید لطفا ؟
حقگو
|
-
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۵
0
0
اگر كسي خود را بزرگ مي داند بايد تحمل نظر مخالف را داشته باشد. آنچه بچه لرستان نوشته باور كلي در سازمان دامپزشكي است. مخاطب محترم ايشان هم نه طراح هستند نه دنباله رو ولي قطعا حقوق بگير اين شركت نوپا و احتمالا سهامدار آن هستند. مستندات موجود است.ولي ديوار حاشا هم بلند.
رحماني
|
-
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۵
0
0
خدا را شكر نمرديم معني double face را هم فهميديم. نظرتان راجع به پرونده گوشتهاي آلوده و ....................چيست؟؟؟؟؟؟؟چرا اين................... بود بعد ...... چه با زبان لري چه با زبان تركي يا فارسي جواب وجود ندارد
دکتر مرتضوی
|
-
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۵
0
0
دوستان بخش دولتی متاسفانه ادبیات خوبی را در برخورد با این مساله انتخاب نکرده اید در کل دنیا چند کشور وجود دارد .کدام کشور به جز خاخام های یهود این گونه مثل ما واردات انجام می دهند دولت تصمیم گرفته است مثل همه ملل و جوامع دنیا عمل کنیم اشکالی دارد .دولت وقتی یک حرفی را قانون می کند یعنی روی این مساله چندین صد ساعت کار کارشناسی شده است و کامل ترین نتیجه را انتخاب کرده اند .ضمنا به سایت ISO اگر بروید در دنیا امثال شرکت مورد غضب شما بالغ بر هزاز شرکت می باشد چرا دید تان را وسیع نمی کنید .از تفکرات بسته لطفا بیرون بیایید .مصلحت کشور در این بوده است و ما هم باید به ان گردن نهیم اگر نیت ما اعتلای کشور مان باشد نه مصالح شخصی .
دکتر مرتضوی
|
-
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۵
0
0
خودتان قضاوت کنید چند مورد از نظرات دفاعی همکاران بخش دولتی را مجددا می اورم قبول داشته باشید بد دفاع کردید ؟چون موضع تان نا حق و غیر علمی بود
1بي سوادي بخش خصوصي بر هيچ كس پوشيده نيست به دليل اينكه در هيچ يك از آزمون هاي استخدامي قبول نشده اند اما حالا بر توانگران دولتي خرده مي گيرند.
آنانكه توان و جرات اداره يك درمانگاه و داروخانه را نداشته و ورشكست مي شوند چگونه مي توانند مسئوليت بهداشتي جامعه را عهده دار شوند و سلامتي ملت بزرگ ايران را ضامن باشند. لطفاً اگر جرات داريد عيناً چاپ كنيد- علياري
2 اگر واردات را به بخش خصوصی بدهند در بندر بلایی سر محموله ها می اوریم و بهانه های بنی اسراییلی می گیرییم تا کسی نتواند گوشت وارد کند.با پیدا کردن یک سیستی سرک یک جنجالی به پا میکنیم که کل کشور را بحران بگیرد- عظیم زاده
3در اول سخنم برخود لازم ميدانم از اكثريت همكاران بخش خصوصي نهايت تشكر وقدر داني را داشته و به خاطرزحمات بي دريغ وهمكاريها كه با سازمان مي نمايند خسته نباشيدي به حضورشان تقديم نماييم ، ودر جواب همكاراني همچون دكتر مرتضويها بايد بگوييم ((آزموده را آزمودن خطاست)) در طرحهاي واگذاري سازمان همچون طرح واكسيناسيون تب برفكي،بروسلوز و...چه گلي به سر سازمان وبالاخص صنعت دامداريمان زديد كه اين دفعه ميخواهيد بزنيد ودر مرحله دوم بايد بگوييم با بخشي ازسخن جنابعالي هم موافقم كه بخش دولتي را ضعيف و به زير سوال برده ايد زيرا اگر سازمان و ادارات مقتدر داشيم با افرادي فرصت طلب،سودجو، وخيانتكار به رشته دامپزشكي مثل ........ برخورد شايسته تري مي نمود- همکار
4آقايان بخش خصوصي واقعا بعنوان يك همكار ادم شرمش ميشه وقتي مبينه اكثر همكاران بخش خصوصي حتي اصول اوليه يك معاينه باليني دام را هم نمي دونند و جز درمان علامتي كاري از دستشون بر نمياد واقعا چطور خجالت نمي كشيد و حرفهاي بزركتر از دهنتوتون ميزنيد؟- بخش دولتي
مثال ها فراوان است ........................
سبحاني موقر
|
-
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۶
0
0
بنده به شدت با اين نظر كه .......... باشند مخالفم هر كس چنين چيزي بگويد اشتباه مي كند. اين همكار را بايد ........ ناميد
رشيدي
|
-
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۶
0
0
چند سئوال از دكتر لطفي دارم كه انشائالله جوابش را پيدا خواهند كرد .
1-ايا معناي بخش خصوصي همين است كه به صورت رانتي فقط يك شركت را جانشين سيستم دولتي كنيم ؟ و شركت ديگري وجود ندارد؟؟
2- حجم چنين معامله اي سر به ارقام ميلياردي مي زند شما كه مدافع سر سحت هستيد چه گيرتان ميآيد؟ 3- از قديم گفتند نون بازوت را بخور دكتر لطفي ، كساني كه با .................. از آب كره مي گيرند ديري نميپايد كه چون گرگ همديگر را ميدرند. البته بچه هاي......... در اين زمينه واردند نه كه گرگ اطرافشون تو كوههاي آن مننطقه زياد بوده ....
کارشناس و آشنا باس ازمانهای بازرسی بین المللی
|
-
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۶
0
0
در خصوص سئوالاتی که از اقای دکتر لطفی شده است باستحضار آقای رشیدی می رسانم که :
1 بر اساس بند 3 مصوبه اخیر هیات محترم وزیران اسم هیچ شرکت خاصی قید نشده است و قرار نیست که یک شرکت خاص چنین کاری انجام بدهد در حال حاضر تعداد دوازده سازمان بازرسی کننده بین المللی فعال در ایران وجود دارد که ازبین این شرکتها تعداد شرکت های بازرسی بین المللی ایرانی شش سازمان و شش سازمان دیگر هم خارجی هستند، و بر اساس مصوبه هیات محترم وزیران بازرسی گوشت قرمز و سایر محصولات پروتئینی وارداتی بر اساس پروتکلهای بازرسی بین المللی توسط شرکتهای بازرسی بین المللی صورت خواهد پذیرفت
2- اتفاقا بر اساس اصول بازرسی های بین المللی مدیریت این سازمانهای بین المللی بر اساس دستورالعمل خاصی می باشد که توسط بانک مرکزی و سازمان جهانی استاندارد تعیین شده است و آنچه نصیب همه می شود تامین منافع ملی است نه منافع شخصی در ضمن من و شما نگران رفتارهای گرگ صفتان نباید باشیم بالاخره این مملکت قانون دارد و شرح وظایف هر کسی مشخص است
3- تا حال حاضر نیروهای سازمان با پول بخش خصوصی مامور می شدند و جهت اطلاع در هر دوره سه ماهه حدود 10000 دلار هزینه هر کارشناس می شده است و آنهایی که این مصوبه را تهیه و صادر کرده اند یکی از دغدغه هایشان همین حیف و میل میلیاردی بوده است،
4- امیدوارم که به پاسخهای این انسان شریف پاسخ مناسبی داده شده باشد و آقای رشیدی نباید فراموش کند که وقتی آدم برای دفاع از چیزی روش نادرستی به کار میگیرد بدترین کار را درحق آن هدف کرده است
دکتر مرتضوی
|
-
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۶
0
0
اقای رشیدی عزیز جسارتا جواب شما را من می دهم اگر مراجعه بفرماییدبه سایت انجمن شرکت های بازرسی بین المللی دنیا IFIA حداقل از این شرکت های بین امللی 1500 شرکت مختلف وجود دارد که همگی استاندارد 17020 را دارند و که همگی زیر نظر ISO سازمان استاندارد جهانی هستند و بر اساس تصمیم جدید دولت شرکت های برزیلی یکی از ان ها را انتخاب خواهند کرد .نه این که انحصارا به یک شرکت داده باشند .و همگی دارای سپرده های کلان ارزی در نزد بانک مرکزی هر کشوری که فعالییت می کنند دارند .
همكار
|
-
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۷
0
0
اما مرتضوي عزيز خودت هم ميداني موضوع توسط يك شركت و آن هم توسط افرادي كه در اين شركت هستند پيگيري ميشود وبا ارتباطاتي كه دارند انحصار موضوع قطعي است . پس ژست علمي به مسئله ندهيم.
دكتر رشيدي
|
-
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۷
0
0
بنده از محضر اين همه هواخواه دكتر لطفي طلب اعتذار دارم. آدم زنده كه وكيل و وصي نمي خواد مگه اينكه بگوييم شما همگي يك روح هستيد در چند بدن - 20% در بدن مرتضوي- 5% در بدن فرزند لرستان- 25%در بدن استاد دكتر بابايي و.......
در اين چند روز شنيده ام دكتر ...... معروف هم با اين گروه همكاري دارند . ايشان از بهترين مديران مملكت بوده و هستند قدرشان را بدانيد
دكترمهدوي
|
-
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۷
0
0
درود بر دلاوران ....... كه با آشنايي با قوانين بازرسي بين المللي ؟؟؟؟ به طور ناشناس پاسخ ميدهند تو افتخار همه ..... (البته بعد از ...)
مرتضوی
|
-
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۷
0
0
دوستان مثل اینکه من خوب نتوانستم خدمتتان توضیح بدهم .عمل انجام بازرسی توسط شرکت های بازرسی بین المللی یعنی این که تاجر وارد کننده گوشت می تواند از هر شرکتی که در دنیا هست انتخاب کند یهنی از میان 1500 شرکتی که زیر نظر iso فعالییت می کنند .پس انحصاری در کار نیست .
درمانگاه خصوصی
|
-
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۸
0
0
بابا دنیا که به اخر نرسیده است می نشینید ............. یک و نیم میلیون حقوق می گیرید ....... و مسلم اما ما پدرمان در می اد تا به روستاها برویم و حق معاینه بگیریم از یک روستایی
کارشناس دامپزشکی مستقر در کشور هلند
|
-
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۸
0
0
آن کارشناس که شما او را ....... می دانید ، با همه افراد در عین صمیمیت خیلی جدی ، شفاف و بدون تعارف و در عین حال با برنامه است، من اطلاع دارم که تا حال حاضر از بازرسی های بین المللی خارجی پیشنهادهای خیلی خوبی به او داده شده است و حاضرند تا مهمترین پستهای خود را در اختیار او بگذارند اما او بدلیل تفکرات خاصش ترجیح داده است که در صورت امکان در کنار دوستانش در ایران باشد ، من حاضرم سوگند یادکنم که کسی در حد و اندازه او آشنا با مقررات بین المللی مندرج در بازرسی های بین المللی نمی باشد ، و این را هم بدانید تا حالا از چند شرکت اروپایی بهش پیشنهاد شده ولی او به هیچکدام پاسخ مثبت نداده است
س.م.
|
-
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۰
0
0
بنده افتخار همكاري با ............................. بهر حال تا راجع به كسي مطمئن نيستيد قضاوت نفرماييد.
مهندس ی (کارشناس سازمانهای تخصصی وزارت جهاد کشاورزی)
|
-
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۶
0
0
من مدت چهار سال حضور آقای دکتر ماکنعلی را در دفتر فائو در داخل ساختمان وزارتخانه بدلیل فعالیتهایش درک و لمس کردم، و در همان زمان مورد وثوق همه بود من می دیدم که بعضی از نمایندگان محترم مجلس هشتم به اتاق او می آمدند و با او مشورت می کردند، در داخل فائو هم که وزنه ای خاص بود ، از طرح سموم میکروبیولوژیک بگیر تا موافقتانامه های مهمی مثل اجرای برنامه هایی که برای عمان و تاجیکستان تدارک دیده بود را در بر می گرفت، یکی از نمایندگان می گفت مشکل ماکنعلی این است که 50 سال جلوتر از بقیه حرکت می کند ، آیا بهتر نیست که از وجود چنین شخصی سازمان دامپزشکی کشور نهایت استفاده را ببرد
س
|
-
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۶
0
0
دوست گرامی فرمایشات شما مسلم و تکرار مجدد واقعیات بود اما دکتر ماکنعلی به موضوع چه ربطی دارند من نمی دانم ؟؟.اما ......... می گویند تا وقتی ما هستیم هیچ ابلاغیه ای را اجرا نخواهیم کرد حتب اگر ابلاغیه نمایندگان رییس جمهور در اصل 137 قانون اساسی باشد .باور ندارید ؟/10 روز از مهلت انها گذشته است هنوز از اجرا خبری نیست
منتظر استخدام
|
-
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۷
0
0
مسوولان محترم سازمان بترسید از لحظه ای که اقای رییس جمهور عصبانی شوند و شما را به دلیل عدم اجرای مصوبه بازخواست نماید .نمی دانم ان احظه چه جوابی خواهید داشت .
دکتر مرتضوی
|
-
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۷
0
0
دوست گرامی اصل 127 قانون اساسی صحیح می باشد
دكتر دامپزشك
|
-
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
0
0
ضمن احترام به دكتر ماكنعلي و ارادت به ايشان بايد از ايشان بپرسم همكار عزيز جنابعالي كه مورد مشورت اعضاي كمسيون كشاورزي مجلس بوديد چه گفتيد كه نتيجه آن تضعيف سازمان با طرحهايي مانند بهره وري شد. اكنون به عنوان مدير شركت مميزي بين المللي چه پيامي براي بهداشت گوشت يك ملت دارييد ؟آيا انحصار يك شركت مميزي وضعيت بهداشت گوشتهاي وارداتي را از وضع فعلي خرابتر نخواهد كرد ؟اگر صادقانه ميگوييد چرا موضوع از طريق فشار از بالا دارد پيش ميرود ؟موضوع به اين مهمي ميبايست با حضور همه صاحبنظران و اساتيد برجسته علمي ودر قالب همايشها و سمينارها و كارگروههاي علمي و در جمعي بدور از فشار به بحث و تبادل نظر عموم انديشمندان گذاشته شود. فرض كنيد سازمان دامپزشكي خطا رفته (كه رفته)و ...... است اما شكست آن انحصار از طريق شركت خاص و ...... و ايجاد انحصار جديد انهم در بخش خصوصي و توسط تعداد بسيار محدود بسيار خطرناكتر و تهديد ي شديد براي بهداشت عمومي است چرا شركتي كه موضوع را پيگيري ميكند و فكر ميكند منافع مردم را تعقيب ميكند با شجاعت خود را معرفي و مديران و كارشناسان خودرا معرفي نميكند. همين عدم معرفي يعني حركت در سايه و نشان از حركتي خزنده براي انحصاري بزرگ است ................... چه برسد به ........ كه 80% آن پنهان (حتي از نظر آنهايي كه اطلاع دارند)و براي بسياري كاملاپنهان ،دكتر ماكنعلي عزيز بهتر است ابتدا اين امور روشن و سپس راجع به نحوه برخورد علمي با مسئله صحبت شود انچه مسلم است كسي رفتار سازمان را تائيد نميكند اما سرنوشت بهداشت مردم نيز نبايد در فضاي فشار تعيين شود پس بييايد رفتار علمي از خود بروز داده و موضوع در فضايي كه اشاره شد مطرح و اتخاذ تصميم شود
دکتر سید مجتبی مرتضوی
|
-
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
0
0
دکتر دامپزشک عزیز اولا شرکت های بازرسی ispection bodies که همگی زیر نظارت ISOیا استاندارد بین المللی هستند این شرکت ها در دنیا بالغ بر 1500 عدد بوده و در ایران حداقل 36 شرکت بازرسی بین المللی فعالیت می کنند ........................کاری را که دولت بخواهد انجام بدهد آن هم در قالب اصل 127 قانون اساسی مطمئنا چندین هزار نفر ساعت روی آن مطالعه جدی و کارشناسی صورت می دهند .از ....... .برادر محترم کسی نمی تواند این دولت را متهم به فشار پذیری کند و شما هم نا انصافی می کنید .فشار از بالا نیست بلکه دولت با مطالعات فراوان متوجه شده است که اینجای این کار اشتباه بوده و باید اصلاح شود و یک تصمیم انقلابی گرفته است .در مورد این شرکت پی گیر بدانید که تمام این شرکت ها در استاندارد ایران ثبت شده اند و اداره استاندارد هم زیر مجموعه ای از این کشور اسلامی و تحت نظارت دولت عدالت محور فعالیت می کند با روی باز و افتخار به شفافیت اما شما که به این شفافیت علاقه دارید اسم خود را بنویسید مثل بنده که از یک سال قبل آشکارا می گویم که این وظیفه تصدی گری بوده و می بایست واگذار شود که دولت عمل گرا و عدالت محور و علمی هم این را مطالعه کرده و تصمیم دارد آن چه که خیر کشور است اجرا کند
مرتضوی
|
-
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
0
0
ضمنا دوست عزیز این چه جور احترام و عرض ارادت است که شما ایشان را ..............................................می نامید .این ادبیات نمی دانم اسمش چیست
دکتر علی صفر ماکنعلی
|
-
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۹
0
0
ابتدا من از هم صنفی عزیز و بزرگواری که ما را مورد لطف قرار داه اند تشکر و قدردانی می کنم، دوما امیدوارم که این دوست عزیز که نامی از اینجانب برده اند نام خود را اعلام نمایند و فرض کنند که رودر روی صحبت می کنند و اگر به آن دنیا خود اعتقاد دارند و به محاسبه اعمال خود هم اعتقاد دارند سعی کنند که بدون اطمینان و یقین از بیان مسائل نشات گرفته از شک و حدس و گمان خود خودداری کنند چرا که حق الناس قابل گذشت نیست و من همه آنانی که را بدون سند و بقین در رابطه با اینجانب اظهار نظر می کنند به آن دنیا و خدای خود می سپارم
سوما اینکه من مورد مشورت بعضی از نمایندگان محترم کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی قرار گرفته ام و یا نگرفته ام بماند و اینکه طرحی مانند بهره وری تا چه حد من دخیل بوده ام بماند اما دوست عزیز با شهادت بعضی از دوستان از آقای دکتر نوروزی ریاست محترم قبلی سازمان من معتقد بودم که سازمان دامپزشکی کشور باید بپذیرد که شرایط جهان و ایران تغییر کرده است ، مبحثی بنام فاصله که بر روی متر و معیارش سازمان دامپزشکی کشور استدلالهای خاص می کرد با مبحثی بنام بیوسکوریتی آمیخته شده است ، اما دوستان بهیچ وجه حاضر نشدند که بپذیرند بایستی معیارها تغییر کند ، دفاعشان همان شد که صدور پروانه و آزمایشگاه و.. را مجلس برایش تعییت تکلیف کرد من نه می خواهم از مجلس دفاع بکنم و نه می خواهم مجلس را نقد بکنم جایگاه و شان مجلس در مملکت مامشخص است و همه باید تمکین کنند در برابر قانون ، حال من نقش داشته ام و یا نداشته ام بماند برای آخرت
چهارما بنده مدتی مشخص در فائو بودم و برای مدتی طولانی و با شرح وظایفی خاص انجام وظیفه می کردم و نیازی به ارائه عملکردم نمی بینم اما در خصوص تصمیم اخیر هیات محترم وزیران نکات زیر قابل تامل است :
1) بند سه این مصوبه که در نهایت دقت و با حساسیت خاص مکتوب شده است خیلی شفاف و روشن است و آن هم اینکه کنترلهای بهداشتی بر روی فراورده های پرئتئینی بایستی بر اساس پروتکلهای سازمانهای بازرسی بین المللی انجام پذیرد
2) در ایران تعداد زیادی بازرسی بین المللی ایرانی و غیر ایرانی که دارای دفتر و امکانات خاص می باشند وجود دارد و هیچ رانتی برای هیچ بازرسی خاصی در مصوبه هیات دولت لحاظ نشده است و همه می توانند وارد این فضا بشوند ، مشکل بعضی ها اینست که چون شناخت ندارند متاسفانه از سر جهل شروع به اظهار نظر می کنند
3) من نه سهمی در این شرکتها دارم و نه کیسه ای برای این کار دوخته ام و مسئول ممیزی هیچ شرکتی هم نبوده و نیستم و همین الان هم اعلام می کنم چنانچه دوستان از جمله جناب آقای دکتر دستور ریاست محترم سازمان در سازمان دامپزشکی کشور تکلیف کنند همین فردا برای کمک همراه با برنامه وارد میدان کاری آنها خواهم شد
4) حرف آخر اینکه زمان و شرایط تغییر کرده سازمان هم متناسب با زمان و شرایط بایستی چابکتر ، کاراتر گردد، بایستی ار پتانسیلهای موجود کشور و دنیا استفاده کرد و بایستی به سازمان و بخصوص آقای دکتر دستور کمک کرد و این کمک به این معناست که سازمان بایستی سیاستگذار و ناظر باشد نه اینکه پاسخگو و متصدی
خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند
همكار
|
-
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۳۰
0
0
به عنوان دكتر دامپزشكي كه در بخش خصوصي كار ميكند به همه همكارن بخش خصوصي ميگويم براي من و شما نان نخواهد شد در نهايت همين دولتيها هستند كه سر رشته امور را در دست دارند چه هنگام شاغلي چه هنگام بازنشستگي چرا كه مدتي است يك شركت به نام مميزي بين المللي راه افتاده و از دامپزشكان بازنشسته سازمان براي همكاري در زمينه مميزي بين المللي گوشت دعوت به همكاري نموده و تعدادي از آنان را استخدام و به برخي از آنها پست مديريتي در شركت داده و همچنين تعدادي از دكتران شاغل در سازمان را هم براي اين منظور آموزشها كافي و پر هزينه داده است وبه اصطلاح خود را كاملا آماده كرده است .دقت فرماييدگفتم فقط يك شركت و همين شركت روز و شب موضوع را با روابطي كه دارد از طريق مراجع بالا پيگيري ميكند و آنقدر به مسئله اعتماد دارد كه تاكنون هزينه زيادي انجام داده است . لذا خيلي موضوع را جدي نگيرييد براي منو شما فايده اي نخواهد داشت .
دکتر مرتضوی
|
-
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۳۰
0
0
همکار گرامی چرا ...... آن هم از سر بی اطلاعی .ابلاغیه از طرف دولت به سازمان دامپزشکی ابلاغ شده است که بعد از این شرکت های شرکت های شرکت های بازرسی بازرسی بازرسی بین المللی که لیست انها را در سایت iso.org می توانید بیابید می توانند به بازرسی محموله های ایرانی اقدام کنند .این شرکت ها در ایران 38 شرکت می باشد.اما اینکه آموزش های کافی داده اند صحیح است چون این شرکت ها کاملا تخصصی وبین المللی هستند .پس به حال همه فرق خواهد کرد .خواهش تکرار نفرمایید شرکت ممیزی بین المللی چنین شرکت هایی وجود و معنی خارجی ندارند
دکتر مرتضوی
|
-
|
۰۶:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۴
0
0
با سلام اخر خدمت دوستان و خصوصا دوستانم در بخش دولتی و علی الخصوص تمام دوستانم در اداره کل اذربایجان شرقی
بنده تا به حال فکر می کردم که در یک فضای حقوقی و شفاف قدم بر می دارم صرفا به خاطر این که برای دوستان بخش خصوصی که تعداد مان در این کشور بیش از 5000 نفر است قدمی درجهت ایجاد کار و اشتغال بر می دارم و خودم را ذینفع نمی دانستم و الان هم نیستم .شاید هم حق داشتم ........................ البته در رسیدن به مدارج تحصیلی هیچ گونه کم و کسری نداشته و کوتاهی هم نکرده ام و دارم پیشرفت سریع دوستانم را که ................ نظاره می کنم .و خدا را گواه می گیرم که همواره وضعییت دوستانم را غم انگیز تر و البته اولی تر از خودم می پنداشته ام .اما بعد از یک سال و اندی تلاش و مراجعات مکرر به مقامات بالای کشوری و... امروز به این حقیقت تلخ می رسم که متاسفانه این جریان روند خوبی را طی نمی کند و من نا دانسته و نشناخته اولین لایه از یک سیلی خروشان بوده ام که راه را برای دیگران باز می کردم .که البته ............... در این را ه تاثیر اساسی داشتند .به هر حال از تمام دوستان طلب عذر دارم .امیدوارم که من را حلال نمایند .-
دکتر مرتضوی
|
-
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
0
0
دوستان و همکاران محترم
مایلم به اطلاع یک یک شما برسانم که تفسیر و تعبیر من از موضوع حذف نظارت بهداشتی اشتباه محض بوده و از کلیه دوستان دولتی و خصوصی ومخصوصا ناظرین بهداشتی برزیل و دکتر عطارباشی عزیزضمن تایید بیانیه محکم و موثرایشان معذرت میخواهم.من اشتباه فکر میکردم ومتاسفانه دوستانی مثل دکتر ........... راه را بیراهه جهت دادندوازخداوند طلب عفومیکنم بنده اسیر احساسات شده بودم
دکتر مجتبی مرتضوی نظام دامپزشکی 3502
|
-
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
0
0
دوستان این کامنت اخیر را بنده ننوشته ام و یک نفر به نام بنده نوشته است من کماکان در حرف های خود ثابت قدم هستم .دزدی دزدی است این هم یک نوع ان است که کسی وکیل و وصی من شده است
دکتر مرتضوی
|
-
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
0
0
اگر بنده دکتر مرتضوی هستم از کسی عذر خواهی نمی کنم .دکتر عطارباشی حرفی زده باید جواب بدهد به من چه ربطی دارد .اما برادر محترمی که به جای بنده به نام بنده دروغ می نویسی تو که این خلاف کردن را بلدی فردا هم خلاف های دیگر را هم می توانی انجام بدهی ..................
حکیم مهر محترم ضمن احترام فوق العاده به سایت محترم شما به دلیل جلوگیری از این سو استفاده ها ونداشتن امنیت و امکان ره گیری از این به بعد هر کامنتی به نام بنده امد منتشر نفرمایید .بنده صرفا خواننده سایت شما خواهم بود
کارشناس سازمان
|
-
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
0
0
برای صحت و سقم موضوع ، حکیم مهر لطفا بررسی فرمایید امروز استیضاح وزیر جهاد کشاورزی توسط تعدادی از نمایندگان مجلس کلید خورد ظاهرا یکی از محور هایش هم عدم اجرای مصوبه اخیر هیات وزیران است من از سازمان دامپزشکی کشور تعجب می کنم که چرا حدااقل به منافع وزارتخانه ی متبوعش توجه نمی کند
دکتر م.
|
-
|
۰۶:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۲
0
0
برای ...... و تناقض در حرفهایشان متاسفم.به نظر می آید پیشنهاداتی برای تغییر موضعشان داشته اند
عبدالله حقگو
|
-
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۳
0
0
یک نفر ببینه اصلا این double face یعنی چی؟ ....................
عبدالله حقگو
|
-
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۳
0
0
همه ما میدانیم که ........................... میتوان طرف همکاری وزارت ..... شد!!!
دکتر عبدالله حق گو
|
-
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۸
0
0
با سند و مدرک میشه ........... ثابت کرد حتی واسطه های این کار را هم حتما شما میشناسید. هیچ دقت کردین بعداز قضیه ................. شد؟ چرا از یه نفر فقط بعنوان ............. استفاده شد؟ چرا هر جا که ................ خواستن؟ حالا هم ................. در وزارت ......... برید ببینید.مدیریت محترم سایت برای اطلاع عمومی لطفا در سایت درج کنید
دکتر عبدالله حقگو
|
-
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
0
0
مدیر محترم سایت، از شما خواهش می کنم با اشاره به رانت................... پرده از رانتخواریهای ................ بردارید. آقای دکتر ...... آیا شما با مهندس ........ نسبتی ندارید؟
دکتر ح
|
-
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۸
0
0
مادام که ملاحظه امثال دکتر ..... را میکنید و پرده از رانتخواریهای خرد و کلان وی برنمیدارید به تعدد افراد multiple face!! کمک میکنید. چرا بعضیها با وجود ....... جرآت بازگشت به سازمان را ندارند.لابد باز در فکر ماموریت ...... یا جای دیگر هستند
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
0
0
با سلام و عرض ادب به هر کسی که اعتقاد دارید قسم می خورم که اعزام کارشناس به خارج هیچ تاثیری نداشته و ندارد و به جزء تور سیاحتی برای کارشناسان انهم چندین بار در طول سه یا چهار سال هیچ فایده ای برای کشور ندارد . همکارم دکتری دامپزشک بوده چندین بار به برزیل و اروپا و اینها اعزام شده به وحدانیت خداوند قسم اگه بخواهی یک عقده لنفاوی برات نشون بده هرگز نمی تونه یعنی اصلا تو کشتارگاه کار نکرده اقایانی که بدلیل خیر خودشان و اعزام شدن و دریافت دهها میلیون پول از شرکت از برنامه اعزام دفاع می کننده چه جوابی پیش وجدان و خدای خود دارند .
نظر شما
ادامه